کد خبر 395549
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: امسال بدترین سال لیگ بود. هیچ سالی لیگ اینقدر جنجال، مشکل داوری، ضرب و شتم داور و بازیکن نداشت.

به گزارش مشرق، حسین شمس در مورد صحبت‌های رئیس کمیته فوتسال مبنی بر اینکه شمس همیشه وقتی شکست می‌خورد آنرا گردن عوامل دیگر می اندازد، اظهار داشت:‌ از کسی که بعد از گذشت این همه فاجعه و اتفاقات عجیب در فوتسال، می‌گوید هنوز گزارش آن به دستش نرسیده،‌ چه توقعی دارید؟

وی ادامه داد: امسال بدترین سال لیگ بود. هیچ سالی اینقدر جنجال، مشکل داوری، ضرب و شتم داور و بازیکن نداشت. افتخاری به این دلیل که در وزارت ورزش کار می‌کند روزی نیم ساعت تا یک ساعت و یا به صورت تلفنی کمیته فوتسال را کنترل از راه دور می‌کند ولی ظاهرا مورد توجه وزیر ورزش است و پشتش گرم است.

شمس تصریح کرد: جای تاسف دارد برای فدراسیون فوتبال که این آدم هنوز در رأس کار است با این اتفاقاتی که در بحث ملی و باشگاهی رخ داده و بی‌نظمی و برگزاری مسابقات به بدترین شکل ممکن وجود داشته اما همچنان از وی پشتیبانی می‌شود. البته من و جامعه فوتسال او را هنوز به عنوان رئیس کمیته فوتسال نپذیرفته‌ایم و اگر 100 سال هم بگذرد ما او را رئیس کمیته نمی‌دانیم او فقط حکم ریاست دارد. امیدوارم آن تغییراتی که مدت‌هاست در موردش صحبت می‌کنند، زودتر رخ دهد و افتخاری در جایی فعالیت کند که تخصصش را دارد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: امیدوارم از این خواب غفلت بیدار شوند و ببینند که چه بلایی سر فوتسال آمده مخصوصا لیگ، که واقعا فاجعه است. او بعد از این همه اتفاق می‌گوید گزارشی مشاهده نکرده و با این حرف نشان می‌دهد که پیگیر اتفاقات نیست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس