کد خبر 397089
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تلاش بین‌المللی گسترده‌ای برای سرنگونی وی درحال انجام است.

 به گزارش مشرق، هاآرتص نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه در برنامه‌ای رسانه‌ای تاکید کرد تلاش‌های بین‌المللی عظیمی برای شکست وی در انتخابات آتی اسرائیل در دستور کار قرار گرفته است.

نتانیاهو دراین باره گفت: رقابت بسیار نزدیکی درجریان است. هیچ‌چیز تضمین شده نیست زیرا تلاش بین‌المللی عظیمی برای سرنگونی دولت لیکود درجریان است.

این اظهارات درحالی از سوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و نماینده حزب لیکود در انتخابات آتی اسرائیل مطرح شده است که طبق تازه‌ترین نظرسنجی‌ها حزب اتحاد صهیونیست به رهبری اسحاق هرتزوگ با تصاحب 24 کرسی در مقابل 21 کرسی حزب لیکود پیش است.

به نظر می‌رسد سخنرانی نتانیاهو در کنگره که بسیاری آن را تریبونی برای کسب آرا بیشتر در انتخابات تلقی می‌کردند طبق برنامه پیش نرفته و تاثیر منفی بر میزان محبوبیت نتانیاهو داشته است.

طبق نظرسنجی صورت گرفته یائیر لاپید از حزب یش‌آتید در رتبه سوم قرار داشته و از 120 کرسی پارلمان 14 کرسی را تصاحب کرده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    از بس که پفیوزی
  • ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    من اگه از نزدیک ببینمش با قمه سرشو از بدنش جدا میکنم و مثل داعش بلند داد میزنم میگم الله اکبر الله اکبر ! در برابر صهیونیستهای کودکش من حتی از داعش هم بدتر برخورد میکنم.....
  • حسن نیاسری ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    برو گمشو آشغال کثافت . تو عددی نیستی ، فقط نوکر شیطانی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس