کد خبر 396923
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰

فرماندهی نیروی هوایی ارتش عراق در بیانیه‌ای از اجرای ۵۱۶ سورت پروازی و کشته شدن ۱۷۰ تروریست و انهدام ۷۰ خودروی داعش،‌در عملیات هوایی ارتش طی پنج روز اخیر خبر داد.

به گزارش مشرق،‌ فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق امروز(سه شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروی هوایی در عملیات مبارزه با تروریسم، 516 سورت پروازی طی پنج روز اخیر (از ششم تا دهم ماه جاری میلادی) انجام داده است.

«حامد المالکی» در این بیانیه اعلام کرد که در پی این عملیات، 31 خودروی تک سرنشین داعش، 16 خودروی همر، 13 خودروی بمب‌گذاری شده و 20 خودروی حامل عناصر مسلح وابسته به این گروه تروریستی منهدم شدند.

به گزارش السومریه نیوز، المالکی افزود: در این عملیات هوایی دو لودر، چهار مرغداری، پمپ بنزین، سه موضع تروریست‌ها و 40 منزلی که داعش و تک‌تیراندازها از آن استفاده می‌کردند، منهدم شد.

در ادامه این بیانیه آمده است که حدود 170 تروریست عضو داعش در حمله هوایی ارتش نیز از پای درآمدند.

وزارت دفاع عراق نیز روز ششم مارس در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که 150 تروریست عضو داعش توسط نیروی هوایی ارتش در شرق «کرمه» فلوجه استان الانبار کشته شدند.

عناصر تکفیری داعش شکست سنگینی در منطقه «الکرمه» واقع در شرق فلوجه استان الانبار عراق متحمل شدند.

مرکز فرماندهی عملیات بغداد نیز روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که 350 تروریست عضو داعش در عملیات کنونی ارتش عراق در منطقه الکرمه  کشته شدند.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس