کد خبر 396863
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱

رهبر جریان صدر توصیه‌های ویژه‌ای برای نیروهای داوطلب مردمی مبارزه با داعش و «سرایا السلام» پیش از آغاز عملیات موصل صادر کرد.

به گزارش مشرق، «مقتدا صدر» رهبر جریان صدر که چند روز پیش دستور از سرگیری فعالیت «سرایا السلام» را صادر کرده بود، امروز نیز توصیه‌های ویژه‌ای برای این نیروها صادر کرد.

به نوشته پایگاه خبری «السومریه نیوز»، رهبر جریان صدر توصیه‌های خود را به نیروهای سرایا السلام، داوطلبان مردمی و اهالی مناطق اشغالی به دست داعش، پیش از آغاز عملیات موصل ابلاغ کرد.

در بیانیه دفتر مقتدا صدر بر هماهنگی با طرف‌های دولتی برای بازسازی مناطق آزادشده به اندازه کافی و رساندن کمک‌های غذایی و پزشکی به مناطق آزاد شده یا در شرف آزادی تاکید شد.

رهبر جریان صدر از مسئول سرایا السلام خواست تا با هماهنگی هیأت سیاسی، زمینه را برای اعزام هیأتهای پارلمانی و وزارتی در مناطق آزادشده و رساندن آب آشامیدنی، برق و سایر خدمات ضروری فراهم سازد.

وی در ادامه اعلام کرد که فراکسیون پارلمانی الاحرار نیز باید هماهنگی‌های لازم را با طرف‌های قضایی و طرف‌های مسئول برای مجازات هر طرفی که از خشونت مفرط استفاده کرده یا به تخریب مساجد و منازل پرداخته‌اند یا به ناحق به مردم تعدی کرده، مبذول دارند.

رهبر جریان صدر تاکید کرد که نیروهای داوطلب مردمی، سرایا السلام و تمام مجاهدان باید در راستای تقویت ارتش و حفظ مرکزیت آن عمل کنند و تمام اقدامات خود را با هماهنگی کامل انجام دهند و هر محل را پس از آزادی به ارتش واگذار کنند. توانمندی ارتش، امنیت را برای عراق و مردمش به همراه می‌آورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسعود ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    درودوسلام برمقتدی صدر.
  • محسن از اصفهان ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    ظاهراً در سفری که به ایران داشته توصیه های زیادی به وی شده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس