کد خبر 396858
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰

وزیر دادگستری با بیان اینکه با مجازات‌های قوی بهتر می‌توانیم جلوی قاچاق کالا را بگیریم، گفت: دولت به دنبال این است که با نظام تعرفه، کمک به تولیدکننده و کنترل سیستم گمرکی کشور، جلوی قاچاق را بگیرد.

به گزارش مشرق، وزیر دادگستری با بیان اینکه با مجازات‌های قوی بهتر می‌توانیم جلوی قاچاق کالا را بگیریم، گفت: دولت به دنبال این است که با نظام تعرفه، کمک به تولیدکننده و کنترل سیستم گمرکی کشور، جلوی قاچاق را بگیرد.

مصطفی پورمحمدی درمورد اینکه دولت و قوه قضائیه چه تمهیداتی برای جلوگیری از قاچاق کالا اندیشیده‌اند؟ گفت: بحث قاچاق به صورت جدی رسیدگی می‌شود اما دغدغه ما این است که پیشگیری کنیم تا قاچاق در کشور کاهش پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: در کشور یا باید تولید لازم و کافی در کشور داشته باشیم و با نرخ و کیفیت خوب بتوانیم جلوی قاچاق کالا را بگیریم و یا مبادی ورودی و خروجی کشور را به صورت جدی کنترل کنیم تا به هیچ وجه کالای قاچاق وارد نشود.

وزیر دادگستری با بیان اینکه با مجازات‌های قوی بهتر می‌توانیم جلوی قاچاق کالا را بگیریم، اظهارداشت: در این بخش کارهایی انجام داده‌ایم اما مجازات به تنهایی کافی نیست و باید کل فرآیند مبارزه با قاچاق را تعقیب کنیم تا به نتیجه مطلوبی برسیم.

پورمحمدی تصریح کرد: دولت در حال حاضر به دنبال این است که با نظام تعرفه، کمک به تولید کننده و کنترل سیستم گمرکی کشور، جلوی قاچاق را بگیرد.

منبع: تابناک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس