کد خبر 396586
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۶

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در اجرای طرح تحول نظام سلامت اقدام‌های خوبی انجام شده است، گفت: دولت پیشقراول اجرای طرح نظام سلامت در کشور است.

به گزارش مشرق، سید حسن قاضی‌زاد‌ه‌هاشمی امشب در جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به خدمات دولت اظهار کرد: تلاش دولت انجام خدمت بدون منت است.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها از حمایت دولت برخوردار هستند، افزود: دولت پیشقراول اجرای طرح سلامت در کشور است و در نقد به خود، منصفانه و بدون نگاه به حواشی عمل می‌کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جامعه پزشکی را شریف‌ترین قشر خواند و تصریح کرد: این جامعه با تلاش‌هایی که انجام می‌دهد شایسته تجلیل است.

وی با اشاره به اینکه در اجرای طرح تحول نظام سلامت اقدام‌های خوبی انجام شده است، خاطرنشان کرد: باید زیرساخت‌ها را ایجاد کنیم تا عدالت در این حوزه برقرار شود.

قاضی‌زاد‌ه‌هاشمی گیلان را استان نخبه‌پرور نامید و یادآور شد: کمبود هیئت علمی دانشگاه باید برطرف و عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.

وی خواستار جداسازی حوزه سلامت با بخش آموزش بیمارستان‌ها شد و تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان از دانشگاه‌های خوب کشور محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر دو روزه خود به گیلان چندین طرح بهداشتی و درمانی را مورد بهره‌برداری قرار داد.

بیمارستان‌های شفت، سیاهکل و املش با حضور قاضی‌زاد‌ه‌هاشمی مورد بهره‌برداری قرار گرفتند و مرکز تخصصی و فوق‌تخصصی 17 شهریور رشت فعالیت خود را با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز کرد.

بازدید از بیمارستان‌های شرق گیلان از جمله برنامه‌های روز دوم قاضی‌زاد‌ه‌هاشمی بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس