تیم فوتبال نفت تهران که در نیمه اول برابر گسترش فولاد شکست خورده بود در 45 دقیقه دوم هجومی بازی کرد و موفق شد نتیجه بازی را عوض کرده و 2 بر یک پیروز از میدان خارج شود.

گروه ورزشی مشرق، در ادامه هفته بیست‌و‌دوم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم نفت تهران و گسترش فولاد تبریز امروز (یکشنبه) از ساعت 16 در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت نفت تهران با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. (جزئیات کامل دیدار نفت تهران - گسترش فولاد تبریز)


برنامه، نتایج کامل،جدول رده بندی و گلزنان لیگ برتر

گل‌ها:

پمینتا (45) برای گسترش فولاد و علی قربانی (55) و امیرارسلان مطهری 88() برای نفت

داور: حسن اکرمی

کمک اول: محمد رضا منصوری

کمک دوم: سعید قاسمی

اخطار: محمد امین حاج محمدی (44)علی قربانی (53)وحید حمدی نژاد (61)نفت و پمینتا (64)اکرامی (82)گسترش

ترکیب تیم نفت تهران:

وحید شیخ ویسی، سیامک کوروشی، علیرضا عزت کرامت، محمدامین حاج محمدی، غلامرضا رضایی، کمال کامیابی نیا،(90 دکمن) وحید حمدی نژاد، سعید لطفی، عباس بوعذار(71 مطهری)، ایمان مبعلی و علی قربانی(80 رضا علیاری)

سرمربی:علیرضا منصوریان

ترکیب تیم گسترش فولاد تبریز:

داود نوشی صوفیانی، لئوناردو پیمنتا(75 دیگو دی اولیویرا)، میثم تقی زاده، مرتضی اسد، جابر انصاری، مگنو باتیستا، محمدامین درویشی(87 محسن بیاتی نیا)، علیرضا میرشفیعیان، محسن حسینی، محمد ابراهیمی(82یوسف سیدی) و مصطفی اکرامی

سرمربی:فراز کمالوند

شرح گل‌ها:

(0 - 1) گسترش فولاد: خطای حاج محمدی روی بازیکن گسترش در محوطه جریمه پنالتی را به سود تیم تبریزی رقم زد.پمینتا این پنالتی را به گل تبدیل کرد.

(1 -1) نفت تهران: پاس در عمق غلامرضا رضایی به علی قربانی رسید تااین بازیکن توانست توپ را وارد دروازه گسترش کند.

(2 - 1) نفت تهران: مطهری پشت محوطه جرمیه صاحب توپ شد و با استفاده درست از این موقعیت در دقایق پایانی بازی توانست توپ را وارد دروازه گسترش کند.

لحظات حساس:

دقیقه 30: توپ جابر انصاری به تیر دروازه نفت برخورد کرد.

دقیقه 60: کاشته محکم مبعلی را صوفیانی گرفت.

دقیقه 70: ​شوت بازیکن نفت از پشت محوطه جریمه به دست بازیکن گسترش برخورد کرد.این صحنه مشکوک به خطای پنالتی بود که با اعتراض نفتی ها هم همراه شد.

دقیقه 77: سانتر سعید لطفی به مطهری رسید و در حالی که این بازیکن در محوطه جریمه گسترش صاحب موقعیت گلزنی بود با خطای مدافع گسترش به زمین خورد.نفتی ها در این صحنه به شدت اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما داور چنین تصمیمی نداشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس