کد خبر 395862
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰

رییس سازمان صداوسیما از آغاز فعالیت آزمایشی «رادیو جاده» از سال آینده در آزادراه تهران - قم خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد سرافراز در دهمین همایش تخصصی فرماندهان پلیس راهنمایی و رانندگی که صبح امروز در محل مقرر مرکزی پلیس کشور برگزار شد، اظهار کرد:‌ برخی از دستگاه‌ها گمان می‌کنند که رسانه‌ها روابط عمومی آن‌ها هستند، در حالی که رسانه چنین مفهومی ندارد. خوشبختانه ناجا نیز به این فهم رسیده که می‌توان با فرهنگسازی رسانه‌ای بسیاری از اقدامات پیشگیرانه و مهم را انجام داد.

سرافراز با بیان اینکه برابر آمارها 85 درصد از تصادفات در سطح کشورمان از طریق جاده و خودرو صورت می‌گیرد، اظهار کرد: یکی از وظایفی که ما در صداوسیما برای خودمان تعریف کرده‌ایم این است که کمک کنیم مردم از وسایل ریلی نیز برای سفر استفاده کنند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه بتوان با همکاری مشترک میان ناجا و صداوسیما آمار حوادث رانندگی را کاهش داد، اظهار کرد: در همین راستا یکی از مواردی که در دستور کار ما قرار گرفته و آن را جزو اهداف‌مان قرار داده‌ایم راه‌اندازی رادیوی سراسری جاده است که فعالیت آزمایشی آن از سال آینده در آزادراه تهران-قم آغاز خواهد شد.

رییس صداوسیما با بیان اینکه نیازمند یک مدل نظام‌مند برای هم‌افزایی میان صداوسیما و نیروی انتظامی هستیم، گفت: مجموعه صداوسیما آمادگی دارد تا با استفاده از قالب‌های مختلف برنامه‌سازی نظیر مستند، سریال، تیزرهای آموزشی و ... اقدام به تأثیرگذاری و همکاری با پلیس کند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی بیش از گذشته از طریق فرهنگ‌سازی در امر پیش‌گیری قدم برداشته است، کاهش کشته‌ها و سوانح طی سال‌های اخیر را یکی از موارد موفق عملکرد پلیس دانست.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس