کد خبر 398966
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸

شبكه رادیویی سلامت ویژه برنامه‌های متنوعی نظیر «سال نو سلام»، «بهار نارنج»، «سفره نوروز» را برای پخش در ایام نوروز 94 تدارك دیده است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت؛ دكتر «صدیقه اعتماد سعید» مدیر شبكه رادیویی سلامت با بیان این كه شبكه رادیویی سلامت در راستای ارتقای سلامت مخاطبان ویژه برنامه‌های متنوع و مختلفی را در ایام نوروز 94 تدارك دیده است، گفت: برنامه‌های نوروزی شبكه رادیویی سلامت با پخش ویژه برنامه تحویل سال نو با عنوان «سال نو سلام» به تهیه كنندگی شهرام زین العابدین و گویندگی مصطفی مصطفوی کاری از گروه خانواده این شبكه رادیویی، از ساعت 24 بامداد شنبه شروع می‌شود.

وی در ادامه «سفره نوروز» را عنوان برنامه ای از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت دانست و افزود: این برنامه در ایام نوروز با بخش‌هایی همچون خانواده میر نوروز، آقای دكتر وفا، سفره شما، یك توصیه ـ یك متخصص، تغذیه در سفر به موضوع تغذیه مناسب می‌پردازد.

«سفره نوروز» از ساعت 12:05 به مدت 40 دقیقه از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می‌شود و در روزهای‌های سوم، چهارم و پنجم فروردین ماه با توجه به ایام شهادت حضرت زهرا (س) این برنامه به موضوعات معنوی از قبیل روزی حلال و قناعت در زندگی خواهد پرداخت.  

اعتماد سعید در ادامه با بیان این كه گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت، دو برنامه «بهار نارنج» و «نغمه بهاری» را برای شنونده‌ها تدارك دیده است، اظهار كرد: برنامه «بهار نارنج» از 29 اسفند ماه هرروز از ساعت 9:05 به مدت 40 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می‌شود. این برنامه شامل بخش‌هایی همچون نمایش و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان ها، آموزش بازی‌های محلی به همراه معرفی فواید آن ها، آموزش غذاهای محلی به همراه ارزش و خواص تغذیه‌ای آن‌ها و بخش جایگاه اختصاصی كه به معرفی یكی از مشاهیر پزشكی این استان ها می پردازد، است.

برنامه «نغمه بهاری» نیز هر روز از ساعت 17:15 به مدت 40 دقیقه از صدای تندرستی پخش می شود كه در این برنامه هر روز با یكی از پزشكان، هنرمندان، بازیگران و خوانندگان درخصوص موضوعاتی همچون حفظ محیط زیست، بهداشت در سفر، یك گپ نوروزی انجام می شود.

مدیر رادیو سلامت در پایان به پخش ویژه برنامه «عطر بهار» از دو گروه برنامه ساز؛ سلامت روان و گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت اشاره و بیان كرد: این ویژه برنامه به صورت زنده هر روز از ساعت 10 به مدت 120 دقیقه با موضوعات مختلفی همچون تاثیر هدیه دادن بر سلامت روان، خوش بینی، صله رحم و دورهم بودن، خلق نیكو، گذشت و بخشش، سفر و احترام به طبیعت، انرژی مثبت، انعطاف پذیری و ...  از این شبكه پخش می‌شود.

همچنین ویژه برنامه «هفت سین سلامت» كاری از برنامه سازان گروه سلامت و تفریحات و سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت در ایام نوروز به صورت زنده از ساعت 18 به مدت 120 دقیقه با بخش‌هایی نظیر سفره سلامت (بیان نكات تغذیه‌ای)، سخن سلامت (ارائه نكات بهداشت محیط)، خانواده و نوروز، سفر سلامت (توصیه‌هایی برای سلامت رانندگی و بیان نكات امدادی و اورژانسی)، سرتون سلامت (نمایش طنز درباره حفظ محیط زیست)، سخن سلامت (هر روز یك كارشناس و یك نكته)، سیب سلامت (عید و كودكان)، گزارش های مردمی، گزارش از شهرستان‌ها درباره طبیعت و غذاها از این شبكه پخش می‌شود.

یادآور می‌شود؛برنامه‌های شبكه رادیویی سلامت به صورت 24 ساعته از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده‌های صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس