سردار حاجی زاده تاکید کرد: ما در ارتباط با دفاع و موشک های بالستیک با کسی مذاکره نمی کنیم و دولت و مجلس و نظام هم بر این امر مصمم هستند.

به گزارش مشرق، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در  مراسم رونمایی از موشک کروز زمینی «سومار» و تحویل انبوه موشک های قیام و قدر در پاسخ به سوالی گفت: تحویل این موشک ها به صورت طبیعی در طول سال چندین نوبت انجام می شود اما تحویل انبوه موشک‌های دوربرد زمینی قدر و قیام و موشک کروز زمینی سومار پیام مشترک سپاه و مجموعه وزارت دفاع به دوستان و دشمنان است که این اقدامات وسیع به دست توانمند متخصصان ایرانی در سایه همین تحریم های گزنده انجام می شود و نشان دهنده این است که این تحریم ها هیچ تاثیری در روند برنامه های دفاعی جمهوری اسلامی ایران ندارد.

سردار حاجی زاده افزود: ما در ارتباط با دفاع و موشک های بالستیک با کسی مذاکره نمی کنیم و دولت و مجلس و نظام هم بر این امر مصمم هستند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • افشین تهران ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    مگه کسی از ما برای ساخت سلاح و یا خرید سلاح اجازه گرفته که ما هم اجازه بگیریم؟جالب هست که توقع دارند که ما نسازیم و بما هم نفروشند و ما تبدیل بشیم به سیبل هدفگیری انها!!!میسازیم خوبشم میسازیم با هر بردیکه لازم باشه.درود بر صنعتگران عرصه دفاع و خودباوری.
  • مجتبی ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    من که خودم ایرانیم وقتی اسم موشک قیام رو میشنوم موهام سیخ میشه... زیادی وحشتناکه این موشک قیام...!!!!
  • فرید ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس