کد خبر 395764
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه برنامه ریزی برای انجام تکالیف و فعالیت نوروزی دانش آموزان بر عهده معلمان مدارس است، گفت: دانش آموزان مدارس شهر تهران امسال نیز همچون سال گذشته تکلیف سراسری با عنوان پیک نوروزی ندارند.

به گزارش مشرق، مسعود ثقفی روز شنبه با اعلام این خبر گفت: تعطیلات نوروزی فرصت ارزشمندی برای تکمیل، تعمیق و تثبیت یادگیری مطالب درسی دانش آموزان است.

وی با اشاره به بررسی های کارشناسان در خصوص وضعیت دانش آموزان در تعطیلات طولانی مدت گفت: نداشتن برنامه در تعطیلات طولانی مدارس، از جمله ایام نوروز موجب فاصله گرفتن دانش آموزان از آموزش های رسمی می شود.

ثقفی ادامه داد: در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه درسی ملی و تاکید بر رویکرد مدرسه محوری، راهنمای تدوین فعالیت های یادگیری دانش آموزان در ایام تعطیلات نوروزی با هدف بهره گیری معلمان در سطح منطقه و مدرسه تدوین و منتشر شده است.

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران خاطر نشان کرد: این راهنما با بیان اهداف، اصول و روش های مهم یادگیری، غالب و چارچوب ارائه مجموعه فعالیت ها برای ایام نوروز و تعطیلات را به معلمان ارائه می کند.

وی هدف اصلی تهیه و تدوین این راهنما را تقویت مهارت های دانش آموزان دانست و گفت: معلمان بر اساس این راهنما و شناخت نقاط قوت و ضعف دانش آموزان نسبت به تعریف فعالیت نوروزی برای آنان اقدام خواهند کرد.

بیش از یک میلیون دانش آموز در چهار هزار و 500 مدرسه شهر تهران تحصیل می کنند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    آخ ...جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس