کد خبر 395546
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷

سرمربی سایپا می‌گوید اختلاف کلاس زیادی میان نمایندگان ایران و حریفانشان در آسیا وجود دارد.

به گزارش مشرق، مجید جلالی درباره شکست تیمش برابر ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: ما بازی را خوب شروع کردیم و خوب هم ادامه دادیم تا این که گل اول بازی را به ثمر رساندیم اما در حدود دقیقه 42 بود که یک پنالتی ناباورانه علیه ما گرفته شد. بعد از دو دقیقه هم گل دوم را دریافت کردیم و با شکست به رختکن رفتیم. در ادامه بازی یک گل آفساید هم به ما زدند و این موضوع باعث شد روحیه تیمی ما به هم بخورد.

وی درباره اشتباه های داوری اظهار کرد: اولین بار نیست که داور علیه ما اشتباه می‌کند و در چند بازی اخیر مثل نفت یا سپاهان و یا استقلال داوران به نوعی اشتباه هایی داشته‌اند که در نتیجه‌ بازی تاثیرگذار بود. این موضوع برای ما ابهام ایجاد می‌کند. البته اشتباه های داوری سهوی است اما به خاطر این تیم ما ساکت است و اعتراضی نمی‌کند همیشه این اشتباه ها علیه ما صورت می‌گیرد. واقعا از کمیته‌ داوران می‌خواهم به این موضوع رسیدگی کند.

جلالی در ادامه درباره تغییر مدیرعامل باشگاه سایپا هم گفت: با مدیرعامل جدید یکی دو جلسه را برگزار کرده‌ و درباره مسائل مختلف با هم صحبت کرده‌ایم. البته برنامه‌ریزی برای آینده مستلزم جلسات بیشتر است.

سرمربی تیم سایپا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این که خو‌شبختا‌نه امسال رویکرد جوانگرایی در لیگ بیشتر شده است، ادامه داد: قبل از فصل به عنوان مشاور در جلساتی در سازمان لیگ برگزار می‌شد شرکت کردیم و پیشنهاداتی نیز دادیم یکی از آن پیشنهادها طرح کم کردن لیست بازیکنان بزرگسال بود البته یک پیشنهاد دیگر هم دادیم مبنی بر این که لیست بازیکنان 18 نفره را به 20 نفر افزایش دهیم و دو بازیکن جوان روی نیمکت بنشانیم. معتقدم با استفاده از طرحی که امسال سازمان لیگ انجام داد جوانگرایی در لیگ صورت گرفت و می‌توانیم شاهد ورود پدیده‌های بیشتری باشیم. فصل گذشته فقط یک پدیده داشتیم که آن هم از تیم سپاهان ظهور کرد.

وی در بخش دیگری درباره عملکرد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیز خاطرنشان کرد: کاری به نتایج ندارم، چون اگر بخواهیم بر اساس نتایج قضاوت کنیم گمراه شده ایم. من بازی‌های نمایندگان ایران در آسیا را به دقت تماشا کردم. به اعتقاد من حریفان نمایندگان ایران اختلاف کلاس زیادی با ایرانی‌ها دارند. ما باید کارهای اساسی انجام داده و در این باره تحقیق کنیم تا این اختلاف کلاس کمتر شود. امکان دارد بر اثر یک اتفاق به پیروزی برسیم اما فاصله کلاس ما با حریفانمان باعث می‌شود تا در آینده صدمات بیشتری به فوتبال ما وارد شود. به اعتقاد من فدراسیون فوتبال باید یک کارگروه را مشخص کند تا در این زمینه تحقیقات لازم را انجام دهند و راهکارهایی را برای کم کردن این فاصله تدوین کنند.

جلالی اضافه کرد: البته سرمایه‌گذاری‌ نقش مهمی در کم کردن این فاصله دارد ولی این را در نظر بگیرید که یک دهم سرمایه‌گذاری‌ که حریفان ایرانی انجام می‌دهند ما انجام دهیم به مراتب می‌توانیم از آنها بهتر باشیم. به خاطر این که در کشور ما استعدادهای فراوانی وجود دارد اما آنها استعداد ندارند و مجبورند این استعدادها را خریداری کنند. در حال حاضر اگر بخواهیم فوتبالی و بر اساس منطق نظر دهیم هیچ کدام از تیم‌های ایرانی شانسی برای کسب عنوان و مقام در آسیا ندارند. البته شاید بعضی از تیم‌ها بر اساس اتفاقات فوتبال برای خود شانسی قائل باشند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس