کد خبر 394472
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز قراردادهای یک ساله برای مربیان و بازیکنان فوتبال را آفت این رشته ورزشی می‌داند.

به گزارش مشرق، مجید جلالی ابتدا در مورد تعطیلی لیگ برتر و اینکه آیا این تعطیلی به سود سایپا بوده است یا خیر، گفت: ما می‌توانیم از جلو رفتن زمان استفاده کنیم. به هر حال سایپا تیم جوانی است که نیاز به تمرینات بیشتری دارد. این تعطیلات برای ما بد نبود و خوشبختانه شرایط تیم الان خوب است. وقتی زمان در اختیار داشته باشیم طبیعی است که بیشتر می‌توانیم تمرین کنیم و کارهای تاکتیکی هم مرور می‌شود.

وی در ادامه درمورد بازی تیمش با ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: نمی‌توان هر هفته در مورد بازی‌ها یک چیزی گفت. ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و در هفته‌های اخیر کیفیت بالایی را از خود نشان داده است. بازی در اصفهان برای سایپا یک بازی سنگین خواهد بود. البته برای ما بازی‌های خانگی و بیرون از خانه هیچ تفاوتی ندارد. ما حتی در خانه هم میزبان نیستیم. با این حال خودمان را آماده می‌کنیم تا بازی خوبی را در اصفهان انجام دهیم و با موفقیت برگردیم.

باشگاه ذوب‌آهن به گل‌محمدی قرار است پیشنهاد تمدید قرارداد به مدت سه سال را بدهد. جلالی در این خصوص خاطرنشان کرد: شاید خیلی از مشکلات فوتبال ایران به عدم ثبات در بحث مربیگری، بازیکن و مربیان مربوط شود. یکی از دلایلی که باعث می‌شود پیشرفت بازیکنان محدود شود همین قراردادهای یک ساله است.

وی تصریح کرد: این موضوع یک آفت محسوب می‌شود و شاید یک عده که کنار فوتبالیست‌ها هستند از این قراردادهای یک ساله سود ببرند. این وضعیت درمورد مربیان هم وجود دارد. شاید قراردادهای یک ساله از لحاظ مالی بد نباشد ولی مطمئناً حضور چندساله بازیکن یا مربی در یک تیم می‌تواند تأثیرات مثبتی داشته باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس