کد خبر 395519
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴

کتاب «دشمن‌شناسی»، شناخت دشمن و روش‌های مقابله با آن از منظر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) توسط انتشارات انقلاب اسلامی روانه بازار شد.

به گزارش مشرق، دشمن‌شناسی از مفاهیمی است که در آیات و روایات اسلامی مورد توجه قرار گرفته است و بر هوشیاری همیشگی مؤمن و دشمن‌شناسی او تأکید شده و تبرّی از دشمن که لازمه‌ آن دشمن‌شناسی است در زمره‌ فروع دین قرار دارد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی بخش معتنابهی از بیانات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظّم رهبری به این موضوع اختصاص داشته است.

رهبر انقلاب بارها بر کسب بصیرت، بصیرت‌زایی و بصیرت‌افزایی که از ضروریات دشمن‌شناسی به خصوص در طوفان حوادث‌اند تأکید کرده‌اند. ایشان شناخت انواع و اقسام حیله‌های دشمن و معرفی آنها و آگاه کردن ملت را بارها و بارها به مسئولان و مردم گوشزد کرده‌اند.

«دشمن شناسی» از زبان رهبر انقلاب منتشر شد

کتاب «دشمن شناسی» به منظور شناخت و روش‌های دشمن و راههای مقابله با آن در 14 فصل تعاریف، «ضرورت شناخت دشمن»، «علل و دلایل دشمنی»، «ماهیّت و ویژگی‌های دشمن»، «اهداف دشمن»، «شیوه‌ها»، «ابزارها و زمینه‌های دشمن»، «برنامه‌ریزی‌های دشمن»، «شیوه‌ها و ابزار مقابله با دشمن»، «اقشار مورد هدف دشمن»، «عوامل کمک به دشمن»، «نقش امام راحل در مقابله با دشمن»، «ایستادگی در برابردشمن»، «رسانه‌ها و دشمن»، «استعمار فرانو و صهیونیسم»، «بزرگترین دشمن ملّت ایران» و کلام آخر تحت عنوان «پایان رویارویی ما با دشمنان چه وقت خواهد بود؟» تنظیم شده و در 512 صفحه به مبلغ 150.000 ریال عرضه می‌شود. برای تهیه و خرید کتاب دشمن‌شناسی اینجا را کلیک کنید.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه تهیّه آثار این انتشارات می‌توانند با شماره تلفن‌های  66493548 و 66483695 تماس حاصل نمایند و یا به پایگاه اطلاع رسانی انتشارات انقلاب اسلامی  مراجعه کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس