کد خبر 395402
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳

عضو شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: متاسفانه برخی افراد که دل خوشی از رسول خادم ندارند، چوب لای چرخ فدراسیون می‌گذارند.

به گزارش مشرق، بهرام مشتاقی با گلایه از بی‌توجهی مسئولان وزارت ورزش و جوانان نسبت به مشکلات مالی و معنوی فدراسیون کشتی، اظهار داشت: تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از سال‌ها قهرمان جهان شد و تیم ملی آزاد نیز عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد، همچنین در بازی‌های آسیایی نیز کشتی ایران آبروداری کرد اما متاسفانه نگاه عادلانه‌ای به ورزش ملی ایران نمی‌شود.

وی ادامه داد: فدراسیون با حجم بالای کار از جمله برگزاری 4 مسابقه مهم در یک ماه که آبروی کشتی و ورزش ایران را در جهان حفظ کرد، حمایت نمی‌شود تا در تنگنا و مشقت قرار گیرد.

قهرمان بازی‌های آسیایی 1974 تهران با بیان این که نمی‌داند علت بی‌توجهی مسئولان وزارت ورزش و جوانان نسبت به کشتی چیست، خاطرنشان کرد: متاسفانه از ورزش‌های افتخارآفرینی مانند تکواندو و وزنه‌برداری نیز حمایت نمی‌شود و با این شرایط باید منتظر یک شکست سنگین در المپیک برزیل باشیم.

مشتاقی با اشاره به اینکه از گودرزی به عنوان یک عضو جامعه کشتی انتظار بیشتری می‌رفت، عنوان کرد: وزیر ورزش و جوانان به عنوان پدر خانواده باید با بزرگی اگر هم مشکلی هست برطرف کند و پدری کند اما متاسفانه این چنین نیست.

وی گفت: بی‌انصافی به کشتی به آنجا رسیده است که 2 بار قرار ملاقات با ننادلالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی که میهمان ما در ایران بود با رئیس جمهور به دلایلی که دوستان خود بهتر می دانند، لغو می‌شود و از سوی دیگر آقای وزیر ورزش ووقت دارد میهمان فینال لیگ فوتبال هنرمندان باشد اما حاضر نمی‌شود در جام جهانی کشتی فرنگی به سالن بیاید و این نشان می‌دهد  که مسائل فراتر از گفته‌های دوستان در مورد مشکلات مالی است. در نهایت کار به جایی می‌رسد که انتظار برای استقبال از تیم قهرمان جهان نیز یک مطالبه غیرمنطقی خوانده می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس