کد خبر 394592
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳

عامل انتحاری داعش که با یک کامیون بمب‌گذاری شده نیروهای عراقی را در اطراف شهر سامراء هدف قرار داد یک آمریکایی بود.

به گزارش مشرق، گروه تروریستی داعش اعلام کرد یک آمریکایی عضو این گروه محل استقرار نیروهای عراقی و افراد مسلح هوادار این نیرو‌ها را در استان صلاح الدین هدف حمله انتحاری قرار داده است.

گروه داعش افزوده است «ابو داوود آمریکایی» یک دستگاه کامیون بمب‌گذاری شده را نزدیک محل تجمع نیروهای عراقی و شبه نظامیان هوادار این نیرو‌ها در اطراف شهر سامراء در جنوب تکریت منفجر کرده که به کشته شدن ده‌ها تن منجر شده است.

این گروه تصریح کرده است این حمله انتحاری همزمان با آغاز عملیات گسترده نیروهای عراقی برای بازپس گیری شهر تکریت صورت گرفت.

یک آمریکایی عامل انتحاری داعش در سامراء  +عکس

این گروه جزئیات بیشتر این حمله انتحاری را فاش نکرده است.

درهمین حال مرحله دوم عملیات آزادسازی تکریت تا ساعاتی دیگر با تاکتیک متفاوت و تسلیحات جدید آغاز می‌شود.

نیروهای امنیتی و نیروهای حمایت کننده اعم از گروههای مقاومت اسلامی و نیروهای داوطلب مردمی، مرحله اول عملیات بزرگ آزادسازی صلاح الدین را با آزادسازی شمال سامراء و بخش‌هایی از تکریت تکمیل کرده‌اند.

مرحله دوم این عملیات با تاکتیک متفاوت و تسلیحات جدیدی که ساعاتی قبل وزارت کشور به منطقه عملیاتی ارسال کرده است تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود.


منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    1 0
    حرامزاده برو به جهنم
  • پسر ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    1 0
    خوب الهی شکر یکی از شیطان ها از بین رفت
  • ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    1 0
    أميد ارم همه تان به دست داعشي ها كشته شويد و داعشي ها هم به دست شما كشته شوند و دنيا از دست شما خلاص شود أمين رب العالمين
  • رضا ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    1 0
    تقبله الشيطان !
  • ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 1
    عرب ساکن آمریکا
  • ایرانی ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    0 1
    مشرقیها سلام خواهشا تیتر را درست انتخاب کنید!!!!!!!!!!! مگر هرعنوانی را که داعش اعلام کرد را باید تیتر کرد. سیا تمام این بازیها را برای حفظ منافع خودش انجام میدهد و تنها چیزی که برایش ارزش ندارد جان ومال وناموس مردم این منطقه است و محال ممکن است که این فرد آمریکایی باشد حتی اگر اسم ومشخصات واقعی او را نیز عنوان نمایند نمیتوان گفت او آمریکایی بوده است حالا چرا شما اینقدر اصرار دارید نام آمریکا این وسط مطرح باشد . این دقیقا همان چیزی است که غرب بدنبال فرافکنی وگمراه کردن مردم دنیاست. هیلاری کلینتون اعلام کرد داعش را ما ایجاد کردیم. پس بقیه ماجرا همش سرکاری است.
  • محسن ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    1 0
    بابا این مرتیکه هم عرب نه امریکایی دلیل هم این بس که امریکایها حاضرند دیگران را بکشن تا خودشان زنده و راحت زندگی کنند
  • علی از تبریز ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    1 0
    اگه داعش و القاعده و بوکوحرام و طالبان که همگی با اسم اسلام وحشیگری میکنن ریشه کن بشوند دنیا بیشترین آرامش رو بخود خواهد دید. هیچ کس اسلام اونا رو نمیخواد....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس