کد خبر 394133
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی مدعی شد گزینه نظامی علیه ایران هنوز روز میز قرار دارد و آمریکا هم نمی‌تواند جلوی این رژیم را بگیرد.

به گزارش مشرق، «یووال اشتاینیتز» در گفت‌وگو با روزنامه «هاآرتص» گفت، گزینه نظامی علیه ایران هنوز روی میز است و زمانی که پای امنیت ملی اسرائیل در میان باشد هیچکس حتی آمریکا نمی‌تواند مانع رژیم صهیونیستی شود.

وی در ادامه افزود، رژیم صهیونیستی مخالف هیچ توافقی درباره برنامه هسته‌ای ایران نیست بلکه مایل است بر این توافق صحه گذارد.

اشتاینیتز در پاسخ به این پرسش که اگر رهبران جهان با ایران به توافقی برسند که اسرائیل آن را «توافق بد» قلمداد می‌کند، آیا آنها به گزینه نظامی متوسل می‌شوند، گفت:« گزینه نظامی هنوز روی میز قرار دارد. وقتی درباره امنیت اسرائیل سخن می‌گوییم، هیچکس نمی‌تواند دست‌های ما را ببندد».

او سپس با بیان اینکه «اسرائیل برای به کارگیری نیروی نظامی، نیازی به حمایت آمریکا ندارد»، افزود: «در گذشته زمانی که اسرائیل تحت تهدید مستقیم بود، اسرائیل خود تصمیم گرفت چه کاری انجام دهد هر چند آمریکا و جهان شروطی داشتند».

خبرنگار روزنامه هاآرتص در ادامه با اشاره به ویدئوی انتخاباتی حزب لیکود که در آن نشان می‌دهد، داعش به سمت بیت‌المقدس در حرکت است، از اشتاینیتز سئوال کرد که وی پاسخ داد، داعش اکنون تهدید بزرگی برای اسرائیل به شمار نمی‌آید.

وی در پاسخ به چرایی تهیه چنین ویدئویی از سوی کمپ انتخاباتی حزب لیکود گفت: « این ویدئو می‌خواهد نشان دهد اگر اسرائیل همان طور که «آیزاک هرتزوگ» و «زیپی لیونی» (نفر اول و دوم حزب «اردوگاه صهیونیسم و رقبای اصلی نتانیاهو) می‌گویند، از کرانه باختری و شرق بیت‌المقدس عقب‌نشینی کند، داعش به سرعت این خلاء را اشغال خواهد کرد».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیروس ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    1 0
    پیشده!
  • عباس ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    1 0
    چخه بی صاحب
  • جواد ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    1 0
    یعنی اعتماد به نفس اینو پشکل داشت الان قهوه بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس