وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره آخرین وضعیت حذف یارانه پردرآمدها اظهار داشت: در حال حاضر وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی در حال بررسی این موضوع است.

به گزارش مشرق، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره آخرین وضعیت حذف یارانه پردرآمدها اظهار داشت: در حال حاضر وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی در حال بررسی روند حذف یارانه پردرآمدها است.

وزیر اقتصاد همچنین درباره سخنان رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه این دولت معجزه کرده است، تصریح‌ کرد: اظهاراتی که آقای رئیس‌جمهور مطرح کرد از قول دیگران بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بسیجی دلاور ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 0
    به همه ی مسؤولین کشوری و لشگری عرض می نمایم : با توجه به افزایش غیرقابل توصیف سطح عمومی سواد جامعه ( به لطف دانشگاه آزاد و پیام نور و شبانه و ...) و رشد و افزایش اطلاعات عمومی و تخصصی مردم شریف ایران و نیز گسترش روز افزون ابزار و وسایط ارتباط جمعی دیجیتال مانند ماهواره و گوشی های هوشمند و اینترنت و .... خواهشمند است از ارائه ی اطلاعات ناقص و یا احیاناً کذب و نیز از اتصال موفقیت های متعدد در زمینه ی کنترل تورم ، فروش نفت ، توافقات هسته ای و یا امور عادی روزمره دیگر به ماورا الطبیعه و اعجاز و هاله ی نور و دیدارهای مکرر با امام عصر(عج) جداً خودداری فرمایند. لطفاً .....
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 0
    جمع کنید این حرفا رو......
  • ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 0
    گفتند خبر واحد حجت است نگفتند خبر یک نفر حجت است ؟؟؟؟؟؟!!!!!! هر هندونه ای که زیر بغل می ذارن رو که نباید خورد......؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس