کد خبر 393561
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹

ارتش سوریه در بیانیه‌ای از آخرین تحولات در جبهه جنوبی کشور اعلام کرد، ارتش به پیشروی‌های خود در جبهه جنوبی همزمان با شکست عناصر مسلح ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» نوشت: فرماندهی ارتش و نیروهای مسلح سوریه، عصر دیروز در بیانیه‌ای اعلام کرد یگان‌های ارتش با همکاری گروه‌های دفاع مردمی با موفقیت به عملیات خود در جبهه جنوبی ادامه می‌دهد. امنیت و ثبات به شهرک‌های «الهباریه»، «خربه سلطانه» و «حمریت» در حومه غربی دمشق بازگشته و ارتش کنترل خود را بر «تل‌قرین» و «تلول فاطمه» در حومه شمال‌غربی «درعا» تثبیت کرده است.

در این بیانیه تأکید شده است عملیات ارتش سوریه در چندین محور در سایه شکست‌ها و فروپاشی‌های گسترده در صفوف گروه‌های تروریستی همچنان ادامه دارد.

این بیانیه افزود: اهمیت این پیروزی‌ها در آن است که عرصه بر تروریست‌ها در دیگر مناطق تنگ و راه‌های امدادرسانی به آنها مسدود شده است.

فرماندهی ارتش سوریه در پایان بیانیه خود آورده است: نیروهای ارتش به مأموریت ملی خود برای تحقق پیروزی‌ها و دستاوردهای بیشتر در جبهه جنوبی و دیگر مناطق ادامه خواهد داد.

تحولات جبهه جنوبی سوریه که با پیروزی‌های مداوم ارتش و شکست‌های همپیمانان اسرائیل مانند گروه تروریستی «جبهه النصره» همراه است، تل‌آویو را بار دیگر دچار ترس و نگرانی کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس