کد خبر 393312
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت:‌ در دیدار با السد قطر داور با اشتباهاتی که داشت در نیمه دوم جریان بازی را تغییر داد.

به گزارش مشرق، نعیم سعداوی در رابطه با تساوی بدون گل فولادخوزستان در اولین دیدار لیگ قهرمانی آسیا مقابل السد قطر گفت: بازی خوبی در نیمه اول انجام دادیم و موقعیت‌های مناسبی داشتیم ولی در نیمه دوم با توجه به تصمیمات داور شرایطی به وجود آمد که بازی از روند خود خارج شد. مخصوصا وقتی ما 10 نفره شدیم کار سخت‌تر شد اما همین که توانستیم این فصل از لیگ قهرمانان را با احتیاط بازی کنیم نتیجه بدی نیست. البته اینکه با وجود حمایت خوب هواداران نتوانستیم آنها را به طور کامل خوشحال کنیم باعث ناراحتی ما است. باز هم باید از هواداران تشکر کنم چرا که آنها استحقاق خدمات‌رسانی بیشتری دارند و امیدوارم مسئولان استان با تمهیداتی که در نظر می‌گیرند شرایط را برای رفاه بیشتر هواداران فراهم کنند.

وی در رابطه با اینکه مسئولان تراکتورسازی اعتقاد زیادی به عدم صدور مجوز سربازها داشتند و این اتفاق را نوعی دست بسته کردن خود اعلام کردند، اظهار داشت: در ارتباط با این موضوع بیش از اندازه صحبت کردیم. بارها از مسئولان خواهش کردیم که با توجه به حضور 4 نماینده فوتبال ایران در این رقابت سخت و طاقت‌فرسا به خاطر دفاع از حیثیت فوتبال ایران مجوز این سرباز‌ها صادر شود. می‌دانید نحوه تشکیل این تیم‌ها در کسب سهمیه برای سال‌های بعد اهمیت زیادی دارد. ما در آسیا با حریفانی بازی می‌کنیم که یک بازی آنها قیمتش معادل کل بودجه باشگاه است. به همین خاطر احساس می‌کردیم شاید با یک نگاه ویژه بتوان به ما کمک بیشتری کرد. اما متاسفانه جواب درستی در این رابطه نشنیدیم و هر بار حرفی زدیم با مخالفت روبرو شد. البته هنوز به صورت کامل ناامید نیستم.

مربی فولادخوزستان در رابطه با اینکه گفته می‌شود محمد قاضی به خاطر مسائل انضباطی اجازه تمرین ندارد، گفت: تمرینات ما از امروز شروع می‌شود. باشگاه فولاد خوزستان دارای ساختاری مناسب است و از هر جهت شرایط خوبی دارد. در تمامی زمینه‌ها مسائل مشخص است و آئین‌نامه انضباطی هم در باشگاه وجود دارد. هر وقت مسئله‌ای به وجود می‌آید سرمربی تیم گزارش آن را به باشگاه می‌دهد و پس از آن کمیته انضباطی در مورد آن مسئله تصمیم‌گیری می‌کند. به طور کامل در جزئیات این مسئله نیستم و بهتر است در مورد این موضوع از خود دراگان اسکوچیچ سؤال بپرسید اما روال باشگاه همان چیزی است که اعلام کردم.

سعداوی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم لوکوموتیو تاشکند را آنالیز کرده‌اند، اظهار داشت: دیدار این تیم مقابل الهلال عربستان را بررسی کردیم. درست است این تیم در دیدار اول خود در لیگ قهرمانان آسیا 3 گل دریافت کرد اما در جریان مسابقه موقعیت‌های را به وجود آورد. از طرف دیگر ما در ازبکستان بازی می‌کنیم و آنها از امتیاز میزبانی بهره می‌برند. سرمای هوا را هم نباید فراموش کرد. باید هوشیار باشیم تا در این دیدار نتیجه بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا فولادخوزستان توانایی صعود به مرحله بعد را دارد، گفت: ناامید نیستیم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و امیدوارم همچون سال قبل از گروه صعود کنیم. چرا که کسب نتیجه مثبت تاثیرات مثبتی در فوتبال ایران می‌گذارد و باعث می‌شود در صورت موفقیت 4 نماینده ایران در لیگ امسال امتیاز ما برای کسب سهمیه بالا برود.

وی در رابطه با مصدومان فولاد خوزستان اعلام کرد بازیکن مصدومی نداریم و فقط مهدی بدرلو به دلیل محرومیت نمی‌تواند بازی کند.

مربی فولادخوزستان در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد:‌ متاسفانه برخی مربیان مسائل را به نحوی انعکاس دادند که به نظر می‌رسد آنها باعث شدند برخی بازیکنان به فولادخوزستان معرفی شوند و دلیل پیشرفت آنها بوده‌اند. اگر امروز جوانان زیادی توانستند رشد کنند این به خاطر تلاش مربیان زحمتکش آکادمی فولادخوزستان است که بدون هیچ چشمداشتی در این رابطه زحمت کشیدند. بهتر است عوام‌فریبی نکنیم و نگوییم بازیکنانی مثل بختیار رحمانی،‌ مهرداد جماعتی، احمد عبدالله‌زاده، یوسف وکیا، امیر جهان‌کهن و ... را ما مشخص کردیم. آمار کاملا مشخص است اگر با خود این افراد صحبت کنیم می‌گویم قبل از حضور در لیگ برتر در تیم‌های ملی پایه به طور کامل بازی می‌کردیم. نمی‌دانم به دنبال چه چیزی هستیم آیا فقط اینکه یک نوجوان 16 ساله را 5 تا 6 دقیقه بازی دهیم و بگوییم ما او را پرورش دادیم و جرات استفاده از او را داشتیم، درست است. فوتبال فقط این مسئله نیست. در فوتبال پویا بحث نتیجه هم مهم است. به هر حال بهتر است عوام‌فریبی نکنیم که خوشبختانه در این راستا مردم هم بسیار هوشیار هستند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس