کد خبر 395633
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در بیانیه در مورد عدم حضورش در تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان نکاتی را مطرح کرد.

به گزارش مشرق، نعیم سعداوی مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان همراه با این تیم برای دیدار مقابل لوکوموتیو به ازبکستان سفر نکرد. این مربی طی چند روز گذشته در تمرینات این تیم شرکت نکرده و همین مسئله شایعاتی در مورد اختلاف او با دراگان اسکوچیچ به وجود آورده است.

در همین راستا اسماعیل عسگریان معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان در گفت‌وگویی که روز جمعه داشت اعلام کرد غیبت سعداوی به خاطر مسائل شخصی است و مشکل خاصی وجود ندارد.

نعیم سعداوی در این ارتباط با قراردادن بیانیه‌ای در اختیار در مورد عدم حضورش در تمرینات فولاد خوزستان نکات زیر را مطرح کرد:

پاره‌ای مسائل و مشکلات از اول فصل وجود داشت اما به خاطر شرایط خاص باشگاه و عشق و حرمت به هوادارانی که بیش از 20 سال با آنها زندگی کردم سکوت می‌کنم. قصد ندارم با مطرح کردن مشکلات حاشیه‌ای بخواهم مشکلی برای باشگاه بزرگ و مردمی فولاد خوزستان ایجاد کنم اما در آینده همه چیز مشخص می‌شود. قصد ندارم خیلی‌ به گمانه‌زنی‌ها توجه کنم.

مطالبی که در ارتباط با عدم حضور بنده در تمرینات در یکی از روزنامه ها به چاپ رسیده است از مصادیق انتشار مطالب کذب است که در مراجع قانونی قابل پیگیری است. در شان و شخصیت من نیست که بخواهم با مربی‌ درگیر شوم و اجازه دهم به شخصیت ورزشی من توهین شود.

امیدوارم هواداران عذر من را به دلیل عدم حضور فیزیکی‌ام بپذیرند و بدانند مانند گذشته با همه وجود به آنها و باشگاه فولادخوزستان عشق می‌ورزم و همیشه خواهان سرافرازی باشگاه فولاد خوزستان و داشتن تیمی مقتدر بوده و هستم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس