کد خبر 392733
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳

الریان دسته دومی تصمیم گرفت تا در بدترین شرایط ممکن دست نماینده فوتبال قطر را که امروز با فولاد در لیگ قهرمانان بازی دارد خالی بگذارد.

گروه ورزشی مشرق - الریان تیم متمول فوتبال قطر فصل پیش به لیگ دسته دوم این کشور سقوط کرد تا این فصل غایب بزرگ لیگ ستارگان این کشور و البته لیگ قهرمانان آسیا آسیا باشد. نکته قابل تامل اینکه الریانی ها تصمیم گرفتند در آستانه بازی السد با فولاد در لیگ قهرمانان قاره کهن هافبک مهاجم خود را به اردوی خود بازگردانند و این خبری خوش برای فولاد به شمار می رود.

محبت بزرگ یک تیم قطری در حق فولاد
در نیم فصل اول لیگ ستارگان رودریگو تاباتا برزیلی با پوشیدن پیراهن السد به صورت قرضی 8 گل برای این تیم به ثمر رساند تا یک مهره کار آمد برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم محسوب شود. با این حال الریان دسته دومی تصمیم گرفت تا در بدترین شرایط ممکن دست نماینده فوتبال قطر در لیگ قهرمانان را خالی بگذارد.

تاباتا سال 2013 با الریان دروازه استقلال را در مسابقه ای که به تساوی 3-3 انجامید باز کرده بود. این هافبک مهاجم کارکشته سال 2014 هم در بازی سپاهان و السد هم با گل دقیقه 92 خود شکست سپاهان را (1-3) سنگین تر کرده بود.

به گزارش مشرق، السد برای پر کردن جای تاباتا برزیلی، گرافیته دیگر مهاجم برزیلی را به لیست خود اضافه کرده است. مهاجمی کارکشته با سابقه حضور موفق در وولفسبورگ. گرافیته در فصل 2014-2013 برای الجزیره در لیگ امارات طی 28 بازی 19 گل به ثمر رسانده است. این مهاجم سیه‌چهره این فصل تنها 30 دقیقه برای السد مقابل العربی بازی کرده و گلی به ثمر نرسانده است.

لوکوموتیو تاشکند و الهلال عربستان دیگر تیم های گروه D مسابقات هستند که فولاد باید با آنها بازی کند.

برنامه، نتایج کامل، جدول رده بندی و گلزنان لیگ قهرمانان 2015 آسیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    جای استقلال و سپاهان خالی واقعا حیفه این دو تا تیم.سولاختور و لنگو پلـــــــــــــــــــیــــــــــــــس در حد آسیا نیستن آبرومونو نبرن شانس اوردیم
  • ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    دیدم شستقلال چطوری سالهای قبل هر سال در گروهش آخر میشد
  • ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    خب معلومه این 2 تا سوراخ قرمز پوش که گفتی با هوچی بازی و امل بازی رسیدن به آسیا وگرنه قطعا آبرومونو میبرن
  • فقط پرسپولیس و منچستریونایتد کبیــر ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    اگه حیفه پرسپولیس تو آسیا باشه .کیسه هم که خود حیف نونه که بره آسیا
  • ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    15:42 دقیقا درست میگی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس