کد خبر 392258
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹

عضو فراکسیون ورزش مجلس اعلام کرد شرکت‌های دولتی نمی‌توانند وارد بحث واگذاری شده و قصد خرید باشگاه‌ها را داشته باشند زیرا واگذاری سهان شرکت‌ها از دولت به دولت غیر قانونی است.

به گزارش مشرق، غلامرضا اسداللهی، در خصوص ادامه روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: معمولا شرایط در واگذاری‌ها به اینگونه است که در صورت عدم وجود متقاضی برای خرید، شرایط را تعدیل می‌کنند تا احتمالا واگذاری افزایش یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه تعدیل شرایط در واگذاری‌ها به لحاظ قانونی مشکلی ندارد، افزود: به طور کلی بهترین راه همان واگذاری است که باید در چارچوب قانون باشد.

نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص شائبه دخالت وزارت ورزش در واگذاری به شرکت‌های وابسته عنوان کرد: شرکت‌های دولتی نمی‌توانند وارد واگذاری شده و قصد خرید باشگاه‌ها را داشته باشند چرا که واگذاری دولت به دولت غیر قانونی است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: شرایط باید به گونه‌ای باشد که افراد نزدیک به وزارت ورزش هم نتوانند سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را بخرند. همچنین باید واگذاری به نحوی صورت گیرد که امکان هرگونه شک و شبهه دخالت دولت در خرید آن از بین برود.

پیش از این به علت عدم وجود متقاضی برای خرید سهام استقلال و پرسپولیس، این مزایده انجام نشد و قرار شد با تعدیل شرایط به زمان دیگری موکول شد.
منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وحید ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
    0 0
    حسین هدایتی پرسپولیسو زودتر بخر و افشین امپراطووووووووووووور رو بیار.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس