کد خبر 391668
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سیزدهم اسفند ماه سال جاری گفت: هر نوع تغییرات مدیریتی این دو باشگاه پس از واگذاری، به فصل آینده موکول خواهد شد.

به گزارش مشرق، امیر رضا خادم در جمع خبرنگاران در رابطه با ناکامی تیم پرسپولیس و این که چه کسی در این ناکامی مقصر است؟ گفت: در شرایط حال حاضر صحبت در مورد این موضوع منطقی نیست و من سعی می‌کنم که در این زمینه صحبتی نداشته باشم، اما به هر حال ما باید سعی کنیم به این دو باشگاه کمک کنیم تا فارغ از هر گونه حساسیت بتوانیم روند مطلوبی را در این دو باشگاه ایجاد کنیم.

وی در خصوص اسپانسرهای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و این که نتیجه مذاکرات برای اسپانسر این دو باشگاه به کجا رسیده است؟ گفت: در خصوص پرسپولیس مذاکراتی در رابطه با اسپانسر صورت گرفته و به نتایج خوبی دست پیدا کرده‌ایم و امیدوارم که پس از حضور نژاد فلاح در راس باشگاه پرسپولیس به عنوان قتایم مقام این باشگاه این موضوع کاملا حل و فصل شود. همچنین در خصوص باشگاه استقلال نیز اسپانسرهایی داریم و تمهیداتی نیز انجام شده است و مشکل در این زمینه حل شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به پرسه واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی و انتصاب قائم مقام این باشگاه، آیا فکر نمی‌کنید با این واگذاری شاهد تغییرات دوباره در مدیریت باشگاه باشیم؟ خاطر نشان کرد: هرگونه تغییری در باشگاه پرسپولیس پس از واگذاری به فصل آینده موکول می‌شود و تا فصل آینده از نظر چارت قانونی کسی حق ندارد که با مدیریت این باشگاه را تغییر دهد و یا راجع به باشگاه تصمیم گیری کند، مگر این که تفاهم‌نامه‌ای پیش آید که پس از واگذاری این مساله انجام شود، اما در حال حاضر نژاد فلاح به عنوان قائم مقام در این باشگاه فعالیت می‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس