کد خبر 392064
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از وجود کشوی جادویی در فدراسیون فوتبال اطلاعی ندارم اما باید در این فدراسیون دقیق و منظم کارها را پیش برد.

به گزارش مشرق، محمود اسلامیان در مورد اینکه مجمع فدراسیون فوتبال چه زمانی برگزار می‌شود، گفت: در این مورد با کفاشیان صحبت کردم و مجمع یا قبل از عید و یا بعد از آن برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که اعضای مجمع در نامه‌ای کفاشیان خواسته‌اند تا مجمع فوق‌العاده را در اسفندماه برگزار کند، گفت: از این نامه اطلاعی ندارم، اتفاقاً با آقای کفاشیان صحبت کردم و او گفت در حال بررسی این موضوع است، به هر حال اسفند یا فروردین هم خیلی فرقی ندارد و یک ماه عقب یا جلو خواهد شد.

اسلامیان در پاسخ به این سوال که برخی از سازمان‌ها از جمله سازمان امور مالیاتی منتظر گزارش فدراسیون فوتبال در این مجمع است، گفت: مجمع برگزار می‌شود و دیگر در همین حد می‌دانم و بیش از آن اطلاعی ندارم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چرا در جلسه هیات رئیسه شرکت نکرد، گفت: در مسافرت بودم و نتوانستم با دوستان در هیأت رئیسه دیداری داشته باشم.

وی در خصوص تمدید قرارداد کی‌روش و اینکه آیا از وی در مورد کمکی خواسته شده است، تاکید کرد: این موضوع یک بحث مفصل است، البته فوتبال ما نیازمند توجه بیشتر از اینهاست چون اثرگذاری زیادی در جامعه دارد.

اسلامیان در مورد اینکه برخی باشگاه‌ها معتقدند که در فدراسیون فوتبال کشوی جادویی وجود دارد چرا که برخی احکام دیر یا زود اعلام می‌شوند، گفت: واقعاً از این موضوع اطلاعی ندارم اما فکر می‌کنم چون فوتبال بیشتر تحت توجه است پس باید در آن منظم‌تر و دقیق‌تر خواهد بود. فوتبال حساسیت‌های زیادی دارد و باید اگر در آن 90 هستید 100 شوید و با حداکثر توجه، حساسیت، نظم و انضباط با آن مواجه شده و پیش‌بینی‌های لازم را در خصوص بسیاری از موارد انجام دهید.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس