انتخابات هیئت رئیسه سومین دوره کانون مداحان و شعرای آئینی استان تهران در سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

به گزارش مشرق، در روز دوم اسفند 93 طی یک مراسم رای‌گیری با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین نصیر نیک‌نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران و حجت‌الاسلام و المسلمین امیری آتشانی معاون فرهنگی این مجموعه، رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی استان تهران، جانشین و دبیر وی انتخاب شد. بر اساس این انتخابات مصطفی خورسندی که در دو دوره گذشته نیز این مسئولیت را برعهده داشت به مدت 2 سال دیگر نیز در این جایگاه ابقا شد. این انتخابات توسط روسای کانون مداحان تهران و شهرستان‌های تابعه از جمله قدس، ورامین، پیشوا، اسلامشهر، قرچک، شهریار، رباط کریم، بهارستان، فیروزکوه، دماوند، پاکدشت، شمیرانات و شمالغرب و شمال‌شرق و جنوب‌غرب و جنوب‌شرق تهران بزرگ انجام شد.

لازم به ذکر است روسای کانون مداحان و شعرای آئینی استان تهران و شهرستان‌های تابعه، در ماه گذشته توسط 7000 نفر از مداحان کل استان تهران انتخاب شده بودند که دیروز با حضور در سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، رئیس این کانون را انتخاب کردند.

بر همین اساس حاج مصطفی خورسندی با یک رای قاطع توسط کلیه روسای کانون‌ها موفق با اخذ رای جهت ریاست کانون مداحان استان تهران شد. همچنین آقایان احمد ربیع‌زاده رئیس کانون مداحان شهریار و رضا عرب رئیس کانون مداحان ورامین به ترتیب به عنوان جانشین و دبیر کانون مداحان استان تهران برای دو سال آینده انتخاب شدند.

لازم به ذکر است که در هفته آینده(9 اسفند) انتخابات رئیس کانون مداحان کل کشور با رای‌گیری از روسای کانون‌‌های استانی در معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات کل کشور واقع در خیابان زرتشت برگزار می‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس