کد خبر 391627
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: همه می‌دانند مشکلات مالی پرسپولیس بزرگترین آسیبی است که به تیم می‌زند.

به گزارش مشرق، محمد‌حسین نژاد‌فلاح در خصوص پرداخت بدهی مالیاتی برانکو برای عقد قرارداد گفت: تمام تمرکز ما روی بازی سه‌شنبه مقابل لخویا و حمایت از درخشان است. نمی‌خواهیم با این صحبت‌ها تمرکز‌مان به هم بخورد و بهتر است این صحبت‌ها درباره مالیات و برانکو را بگذاریم برای زمانی که به آن می‌رسیم. تمرکز کادر فنی و بازیکنان هم روی بازی سه‌شنبه است.

وی در پاسخ به این سوال که تاج رئیس سازمان لیگ عنوان کرده است که پرسپولیس مشکل مالی دارد و حتی پول اتوبوس هم ندارد که پرداخت کند و سازمان لیگ به آنها کمک کرده است گفت: 2-3 روز است که کار را شروع کرده‌ام و حتی هنوز هم افتتاح حساب نکرده‌ایم. همه می‌دانند مشکلات مالی پرسپولیس بزرگترین آسیبی است که به تیم می‌زند. تمام این مسائل ریشه در مشکلات مالی دارد.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس درباره مذاکره با قطبی و برانکو گفت:ما باید تلاش کنیم تمرکز‌مان روی بازی سه‌شنبه و حمید درخشان باشد و همه کمک کنند یک بازی خوب انجام دهیم.

نژاد‌فلاح در خصوص اینکه گفته می‌شود مشکلات روحی - روانی مشکل اساسی پرسپولیس است و مربی مشکل نیست گفت: هر مشکلی وجود دارد باید حل شود. اگر به داخل زمین برمی‌گردد کادر فنی و بازیکنان باید آن را حل کنند و اگر مربوط به مسائل مالی است من تلاش می‌کنم مشکلات حل شود. تمام تمرکز ما روی بازی با لخویا در روز سه‌شنبه است.

وی در خصوص اینکه قطبی و برانکو در صحبت‌هایی که داشته‌اند از حصول توافق با باشگاه پرسپولیس خبر دادند گفت: پاسخ من همان جواب قبلی‌ای است که دادم. تمام تمرکز من، درخشان و بازیکنان و حتی هواداران و رسانه‌ها باید روی بازی سه‌شنبه مقابل لخویا باشد چرا که این بازی حکم ملی برای ما دارد و باید با پیروزی از زمین خارج شویم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس