کد خبر 391424
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ امکانات ما با تیم‌های عربی قابل مقایسه نیست و پیراهن برای تمرین هم نداریم.

به گزارش مشرق، محسن بنگر در خصوص دیدار پرسپولیس با لخویای قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما می‌رویم که یک بازی خوب را انجام دهیم و تمام تلاشمان را برای پیروزی انجام دهیم. همه تیم‌های آسیا بازیکنان خارجی گران قیمتی را در اختیار دارند و تنها ما هستیم که امکانات و بودجه‌مان پائین است و فقط به خاطر سطح فوتبالی که داریم از آنها برتر هستیم.

وی ادامه داد: ما هیچ چیز نداریم حتی پیراهن تمرین، آن وقت چطور می‌توانیم خودمان را از نظر امکانات با آنها مقایسه کنیم.

مدافع پرسپولیس در خصوص حضور نژادفلاح در این تیم و اینکه گفته می‌شود حقوق بازیکنان پرداخت می‌شود، گفت:‌ حقوق کجا بود؟‌ ما که هنوز هیچ تغییری ندیده‌ایم. فقط وعده داده‌اند که بعد از برد لخویا کارهایی صورت خواهد گرفت و حقوقمان پرداخت می‌شود.

بنگر در خصوص تغییر کادر فنی پرسپولیس اظهار داشت: درخشان کارش را خوب انجام می‌دهد و ما تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم. تغییر کادر فنی در حال حاضر به صلاح نیست. من به عنوان یک بازیکن در خدمت تیم هستم.

مدافع پرسپولیس در خصوص شرایط بدنی‌اش عنوان کرد: وضعیت خوبی دارم و بدنم آماده است، هفته پیش مقابل صبا بازی نکردم و استراحت کردم.

بنگر در پایان در خصوص خریدهای پرسپولیس که گفته می‌شود چندان مثمرثمر نبوده است، گفت: در مورد این موضوع من نمی‌توانم اظهارنظر کنم و باید مسئولان باشگاه و کادر فنی توضیح دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    با زیرپوش تمرین کنید بلکه انگیزتون بیشتر شه
  • آبیته ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    همه با هم پول بذاریم برای پرس پولی سیا پیراهن بگیریم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس