کد خبر 391570
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷

مقامات روسیه از افزایش حضور تولیدات دفاعی این کشور در بازارهای خاورمیانه میانه خبر دادند.

به گزارش مشرق، سرگئی چمزوف مدیر شرکت دولتی روستک روسیه گفت مدیران شرکت های تجهیزات دفاعی و صنعتی این کشور تصمیم دارند بطور جدی حضور خود در بازارهای خاورمیانه افزایش دهند.

وی با اشاره به اهمیت بازارهای تجاری خاورمیانه به عنوان اولویت نخست شرکت های تولید کننده تجهیزات دفاعی مسکو ، پیش از آغاز به کار نمایشگاه بین المللی تولیدات دفاعی که قرار است امروز در ابوظبی برگزار شود، ابراز امیدواری کرد بخش خصوصی روسیه بتواند حضور فعال تری در اینگونه مراکز تجاری خاورمیانه داشته باشد.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تولیدات و تجهیزات دفاعی ابوظبی با حضور 1100 شرکت از 59 کشور شامل روسیه از امروز برگزار می شود. گفته می شود بیش از 150 هیئت از مقامات کشورهای خارجی و همچنین 80 هزار کارشناس در این نمایشگاه حضور می یابند.

دنیس مانتوروف وزیر صنعت و تجارت روسیه در صدر هیئتی از مقامات این کشور از این نمایشگاه دیدن می کند.چمزوف همچنین از ارائه بیش از 700 نوع از تجهیزات مختلف دفاعی روسیه شامل سامانه جدید ضد تانک در این نمایشگاه خبر داد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نصیر ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    کشورهای خاورمیانه در حال دوشیدن توسط غرب و شرق با جنگ های ساختگی هستن... جالب اینجاست هر کدوم از این کشورها هم ادعای هزاران سال تمدن و فرهنگ و اوج و امپراطوری و.. داره حتی بحرین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس