کد خبر 391534
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱

رسانه‌های آمریکایی رئیس جمهور این کشور را به خاطر اینکه گفته است خشونت ربطی به اسلام ندارد مورد انتقاد قرار داده‌اند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های آمریکایی، «باراک اوباما» رئیس جمهور این کشور را به خاطر اینکه گفته است خشونت ربطی به اسلام ندارد مورد انتقاد قرار داده‌اند.

روزنامه نیویورک پست، با چاپ عکس اوباما در صفحه اول درحالی که چشمانش بسته است مطلبی را زیر آن نوشته که القا می‌کند رئیس‌ جمهور آمریکا چشم خود را به روی واقعیت بسته و نمی‌خواهد قبول کند که اسلام نقش موثری در تشدید خشونت‌ها و تندروی‌ها در سرتاسر جهان دارد.




بسیاری از سایت‌ها و روزنامه‌های آمریکایی از جمله فاکس نیوز و واشنگتن تایمز با اشاره به این عکس، به نوعی این مطلب را بزرگ کردند و نوشتند اوباما در زمینه عملیات‌های تروریستی مسلمانان، مانند انسان‌های نابینا عمل می‌کند که گویی هیچ اتفاقی نیفتاده است.

رئیس جمهور آمریکا هفته گذشته در اجلاس مقابله با افراط گرایی خشونت آمیز که با حضور نمایندگان ۶۰ کشور جهان که در کاخ سفید برگزار شد گفت: ما با اسلام جنگ نداریم؛ جنگ ما با کسانی است که اسلام را دستکاری و تحریف کرده‌اند.

وی از مسلمانان آمریکا خواست برای مقابله با «افراط گرایی خشونت آمیز» کار بیشتری انجام دهند و افزود: رهبران مسلمان در آمریکا باید کار بیشتری برای بی‌اعتبار کردن این مفهوم که «ملت‌های ما مصمم به سرکوب اسلام هستند» انجام دهند.

رئیس جمهور آمریکا افزود: مسلمانان جوان به طور خاص در برابر تبلیغات افراط گرا‌ها آسیب پذیر هستند؛ این امر می‌تواند به پیوستن آنان به داعش در سوریه یا اجرای حملاتی در داخل کشور منجر شود.

وی ادامه داد: ما نباید به این افراط گرا‌ها مشروعیت مذهبی بدهیم که طالب آن هستند؛ آن‌ها افرادی مذهبی نیستند بلکه تروریستند.
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    یه بار تو عمرش راست گفته بنده خدا
  • ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    بعدش بگید اوباما بده. خخخخخخخخخخخ
  • ساغند ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    اگراوباما باشه بد نیست ولی اگر اوباما نباشه ادم بدی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس