محمد جواد حق شناس عضو حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، درباره فعالیت‌های حزب متبوعش اظهار داشت: جلسه فصلی حزب اعتماد ملی تاکنون برگزار نشده و هنوز تصمیمی در مورد برگزاری جلسه ابلاغ نشده است.

به گزارش مشرق، محمد جواد حق شناس عضو حزب اعتماد ملی، درباره فعالیت‌های حزب متبوعش اظهار داشت: جلسه فصلی حزب اعتماد ملی تاکنون برگزار نشده و هنوز تصمیمی در مورد برگزاری جلسه ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد: برگزاری جلسه حزب اعتماد ملی زمان بر است و احتمالاً ما نتوانیم تا پایان سال این جلسات را برگزار کنیم.

عضو حزب اعتماد ملی در پاسخ به این پرسش که آیا حزب اعتماد ملی فعال است، افزود: حزب اعتماد ملی در اکثر استان‌ها فعال است و دفتر استان تهران نیز فعالیت خود را آغاز کرده است.

حق شناس درباره برنامه حزب اعتماد ملی برای فعال شدن در تهران گفت: قرارمان این بود که تا پایان سال جاری نشست برگزار کنیم و امیدواریم این نشست برگزار شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دفاتر استانی حزب اعتماد ملی برای انتخابات آینده فعال شده است، گفت: هنوز ما در مورد انتخابات کاری را آغاز نکرده‌ایم.

عضو حزب اعتماد ملی در پاسخ به این پرسش که آیا دفاتر استانی حزب اعتماد ملی با مجمع اصلاح طلبان استان‌ها تعامل دارد، گفت: فعلاً تعاملی را شروع نکرده‌ایم.

حق شناس ادامه داد: طبیعی است با توجه به اینکه حزب اعتماد ملی به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پیوسته است، انتظار می‌رود در آینده ارتباط کاری حزب در استان‌ها با شورای هماهنگی استان‌ها برقرار باشد.

وی درباره تعامل حزب اعتماد ملی با ستادهای دولت در بحث انتخابات افزود: ما ارتباطی با این ستادها نداریم و فعالیت دولت در این حوزه را نمی‌پسندیم. شاید آقای نوبخت ستادهای آقای روحانی را فعال کرده‌اند. اگر دولت بخواهد در این حوزه ورود پیدا کند، با مصالح و قواعد رفتار سیاسی همخوانی ندارد.

عضو حزب اعتماد ملی خاطرنشان کرد: دولت باید به سمت اجرای قانون مند و دفاع از حقوق شهروندی تمام آحاد جامعه حرکت کند و اگر دولت بخواهد به صورت مستقیم وارد فعالیت‌های انتخاباتی شود، ممکن است به شأنی که باید برگرفته از بی طرفی باشد، خدشه وارد شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس