کد خبر 390627
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱

سرمربی پیشین تیم فوتبال راه‌آهن اعلام کرد که از حضور فرهاد کاظمی در این تیم ناراحت نیست و این مربی کار راحتی دارد.

به گزارش مشرق، علی لطیفی در مورد سرمربیگری فرهاد کاظمی در راه‌آهن اظهار داشت: از روز گذشته می‌دانستم کاظمی سرمربی راه‌آهن می‌شود و از این موضوع خوشحال هستم. امیدوارم به خاطر او به تیم پول تزریق کنند.

وی ادامه داد: بعد از بازی با ملوان گفتم که دیدار با پدیده با هر نتیجه‌ای همراه باشد آخرین حضور من در راه‌آهن است. مهمترین دلیل این تصمیم‌ مشکلات مالی راه‌آهن بود. من از روی بازیکنانم خجالت می‌کشیدم چون پولی نگرفته بودند. من در شرایطی راه‌آهن را جمع کردم که هیچ‌کس قادر نبود این کار را انجام دهد و بازیکنان هم کمک کردند تا کار نشدنی را شدنی کنم.

سرمربی پیشین راه‌آهن تصریح کرد: اگر کاظمی حاضر شده به راه‌آهن بیاید به خاطر این است که تیم خیلی خوب بازی می‌کند، نوع عملکرد راه‌آهن در دوران من طوری بوده که هر مربی‌ای را برای حضور در این تیم وسوسه می‌کند.

لطیفی در پاسخ به این سؤال که آیا از سمتش استعفا کرده یا برکنار شده است، گفت: همانطور که گفتم قرار بود بعد از بازی روز جمعه با پدیده استفعا بدهم اما هنوز 2 روز به موعد مقرر باقی مانده بود که کاظمی جانشین من شد.

وی در مورد اینکه فرهاد کاظمی می‌تواند راه‌آهن را در لیگ برتر نگه دارد، خاطرنشان کرد: واقعیت این است که کار کاظمی در ادامه لیگ بسیار ساده است چون بازی‌های سخت را من پشت سر گذاشتم. اگر پول باشد مطمئن هستم کاظمی می‌تواند راه‌آهن را در لیگ نگه دارد. اگر من توانستم با راه‌آهن کار کنم به خاطر این است که با بازیکنان رفیق بودم ولی زمان می‌برد کاظمی چنین شرایطی پیدا کند.

سرمربی پیشین راه‌آهن ادامه داد: فرهاد کاظمی مدت‌ها در لیگ برتر حضور نداشته و آخرین تجربه او هم در تیم خونه‌به‌خونه با شکست همراه شد به خاطر همین کاظمی هم نیاز دارد تا با راه‌آهن موفق شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس