نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مراسم معارفه رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم گفت: ما امروز با ۳ جبهه لبنان، غزه و جولان مواجهیم.

به گزارش مشرق، المیادین نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مراسم معارفه رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم گفت: ما امروز با 3 جبهه لبنان، غزه و جولان مواجهیم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزود: 4 سال آینده هرگز آسان نخواهد بود بلکه سخت تر از مراحل گذشته است و در خاورمیانه به ضعفا رحم نمی‌شود بلکه این قویترها هستند که مورد رحم قرار می‌گیرند.

منابع صهیونیستی پیش از این اعلام کرده بودند که مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در مقر ریاست ستاد مشترک ارتش این رژیم در تل آویو برگزار می شود و «گادی ایزنکات» پس از تحویل منصب خود نخستین جلسه ستاد مشترک ارتش را برگزار خواهد کرد.

ژنرال آیزنکت به عنوان بیست و یکمین رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی تعیین شده است.

ایزنکات 54 ساله در طبریا از پدر و مادر مهاجر مغربی متولد شد. وی بین سال های 1984-85 فرمانده گردان ضد زره در لشگر گولانی بود و تعدادی از عملیات های این گردان در لبنان را فرماندهی کرد و پس از آن منصب معاون فرمانده لشگر گولانی را بر عهده گرفت.

در سال 1992 به درجه سرهنگ نایل آمد و به عنوان فرمانده گردان و سپس فرمانده لشگر تعیین شد و در سال 1997 به عنوان فرمانده لشگر گولانی منصوب شد و بسیاری از نبردها در جنوب لبنان را فرماندهی کرد.

وی در سال 1999 به درجه سرتیپ ارتقا یافت و به عنوان مشاور نظامی «ایهود باراک» نخست وزیر وقت و سپس مشاور نظامی «آریل شارون» نخست وزیر اسبق تعیین شد.

در سال 2001 نیز به عنوان فرمانده یگان ذخیره زرهی و در سال 2003 به عنوان فرمانده یگان کرانه باختری برگزیده شد و نقش محوری در سرکوب انتفاضه دوم فلسطینیان ایفا کرد و عملیات یورش به نابلس در سال 2004 را فرماندهی کرد.

در سال 2005 به درجه سرلشگر ارتقا یافت و به عنوان فرمانده شعبه عملیات در فرماندهی کل تعیین شد و در جنگ دوم لبنان شرکت کرد و پس از جنگ به دنبال استعفای «اودی ادم» به عنوان فرمانده منطقه شمالی منصوب شد.

وی از جمله افراد در ارتش بود که از سرسخت ترین طرفداران بمباران افراطی و شدید مناطقی بود که از آنجا اهداف اسرائیلی مورد شلیک موشک ها و تیراندازی قرار می‌گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ریاستی ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    جبهه کرانه باختری در راهه.وعمر شما رو به بایان انشاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس