کد خبر 389981
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸

بررسی راههای مقابله با پدیده ریزگردها در استان خوزستان از مهمترین موضوعات جلسه روز یکشنبه هیات دولت به ریاست دکتر روحانی بود.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، در این جلسه، وزارت بهداشت و سازمان حفاظت محیط زیست به ارایه گزارشی درخصوص «پدیده ریزگردها در استان خوزستان و برخی مناطق دیگر کشور» پرداختند و راهکارهای مقابله با این پدیده مورد بررسی قرار گرفت.

برنامه‌های احیای تالاب‌ها، تعیین الگوهای جوی مؤثر بر تولید گرد و غبار و اولویت‌بندی کانون‌های مؤثر، همچنین توسعه و ارتقای سامانه مدل‌سازی پیش‌آگاهی، ارتقای زیرساخت‌های فناوری برای پیش‌بینی به موقع، اجرای عملیات بیابان‌زدایی و کنترل کانون‌های بحران، توسعه نهال‌کاری و ایجاد جنگل‌های دست کاشت بیابانی، ایجاد زیرگذرهای مناسب در جاده‌های آنتنی میدان‌های نفتی، تجهیز مراکز خدمات تشخیصی و مراقبتی بیماری‌های ناشی از استنشاق گرد و غبار و پیش‌بینی اعتبارات مورد نیاز اجرای این برنامه‌ها مورد تصویب هیأت وزیران قرار گرفت.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    چوب خدا صدا نداره توبه کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس