سرهنگ نادر ادیبی در نشست خبری عملیات راهیان نور کشور در استان خوزستان با اعلام خبر جلسه شورای سیاستگزاری راهیان نور کشور با رییس جمهوری و مراجه عظام تقلید از دکتر حسن روحانی دعوت کرد تا در نوروز امسال، سفری به مناطق جنگی در خوزستان داشته باشد.

گروه جهاد و مقاومت مشرق – سرهنگ نادر ادیبی در نشست خبری عملیات راهیان نور کشور در استان خوزستان با اعلام خبر جلسه شورای سیاستگزاری راهیان نور کشور با رییس جمهوری و مراجع عظام تقلید از دکتر حسن روحانی دعوت کرد تا در نوروز امسال، سفری به مناطق جنگی در خوزستان داشته باشد.

نشست خبری عملیات راهیان نور کشور اسفند 93 و فروردین 94 در ستاد راهیان نور کشور با حضور سرهنگ نادر ادیبی، دبیر ستاد راهیان نور کشور و معاونانش برگزار شد و تعداد زیادی از خبرنگاران در آن حضور داشتند. ادیبی در این نشست به اهداف برگزاری راهیان نور در کشور پرداخت و دیدار با مقام معظم رهبری در 26 اسفند سال گذشته را نقطه عطفی در این حرکت بزرگ تربیتی و فرهنگی در کشور دانست.

در این نشست شعار امسال راهیان نور با عنوان «ما می توانیم» با حضور آقایا فرزانه، عیوضی و پوریان رونمایی شد. همچنین از تصاویر شهدای شاخص راهیان نور امسال نیز رونمایی شد.

دبیر راهیان نور کشور به ایجاد دبیرخانه اجرای فرامین رهبری در مورد راهیان نور اشاره کرد و گفت: تعداد قابل توجهی از فرامین معظم له اجرایی شده و بخشی از آن هم در حال پیگیری و اجرا است.

ادیبی استان های زمینی مرتبط با عملیات راهیان نور را شامل خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی برشمرد و گفت: راهیان نور دریایی هم در استان های هرمزگان و بوشهر راه انداری شده تا از این طریق، با تهاجمات استکبار جهانی به مرزهای دریایی کشورمان آشنا شویم.

سرهنگ ادیبی 48 درصد زائران راهیان نور را از آقایان و 52 درصد را از بانوان دانست و گفت: 80 درصد زائران را جوانان 15 تا 35 سال تشکیل می دهند.

ادیبی بیش از 95 درصد از عملیات راهیان نور را در قرارگاه سپاه و بسیج دانست و از سایر قرارگاه ها اعم از ارتش، نیروی انتظامی، صدا و سیما، جهاد سازندگی و ستاد راهینا نور حوزه های علمیه تشکر کرد.

دبیر ستاد راهیان نور کشور به حضور 25هزار خادم در مناطق عملیاتی جنوب کشور اشاره کرد و گفت: 86 درصد از این خادمان تحصیلات کارشناسی و بیشتر دارند و در دوره های 10 تا 12 روزه در مناطق عملیاتی حاضر شده و به زائران شهدا خدمت خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس