کد خبر 389139
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: شب گذشته انفجار در یک ساختمان مسکونی به علت نشت گاز جان ۳ نفر را گرفت و 2 نفر نیز شدیدا دچار سوختگی شدند.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، درباره حادثه انفجار در یک مجتمع مسکونی اظهار داشت: در ساعت 23:27 دقیقه شب گذشته انفجار شدید در یک منزل مسکونی واقع در خیابان پیروزی به سامانه 125 آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: انفجار در یک منزل دو طبقه قدیمی که در هر طبقه یک واحد 50 متری بود رخ داده است و هر دو طبقه از آتش شعله‌ور بود.

ملکی بیان داشت: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد 5 نفر در داخل ساختمان محبوس هستند که آتش‌نشانان توانستند و مرد 30 و  50 ساله را که شدیداً دچار سوختگی شده بودند خارج و در ادامه عملیات نجات یک خانم 50 ساله، دختر 13 ساله و پسر بچه 10 ساله نیز از خانه شعله‌ور خارج و تحویل عوامل اورژانس داده شد که مشخص شد در لحظات نخست انفجار جان خود را از دست داده بودند.

{$sepehr_album_23256}

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران درباره علت این حادثه بیان داشت: نشت گاز در یکی از وسایل گازسوز علت اصلی این انفجار بوده است و در ساعت 13 دقیقه بامداد عملیات این حادثه به اتمام رسید.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس