عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نزدیک به دو سال از عمر دولت جدید و شعارهای پرطمطراق خانم ابتکار می‌گذرد اما ما شاهد بدتر شدن آلودگی هوای تهران و همچنین وضعیت ریزگردها هستیم.

به گزارش مشرق، پرویز سروری عضو شورای اسلامی شهر تهران و نماینده سابق مردم تهران با اشاره به وضعیت ریزگردها در استان خوزستان اظهار داشت: آن روزی که خانم ابتکار طرح بنزین وارداتی را مطرح کرد و آن را به آلودگی هوا گره زد بنده همان روز اعلام کردم ممکن است در پس این اقدام به تولید داخلی ضربه بزند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران طرح موضوعات حاشیه‌ای و عدم پرداختن به موضوعات اصلی را از ویژگی‌های سازمان حفاظت از محیط زیست عنوان کرد و گفت: ما از وزیر بهداشت تشکر می‌کنیم چرا که حضور وی در خوزستان التیام‌بخش بود اما این یک برخورد مسکّنی است.

وی با بیان اینکه دولت و سازمان محیط زیست باید برای ریزگردها علاجی پیدا کرده و راهکار ارائه دهند، گفت:‌ نزدیک به دو سال از عمر دولت جدید و شعارهای پرطمطراق خانم ابتکار می‌گذرد اما ما شاهد بدتر شدن آلودگی هوای تهران و همچنین وضعیت ریزگردها هستیم و این ناشی از ناکارآمدی سازمان حفاظت از محیط زیست است.

سروری با تأکید بر اینکه دولت باید رویکرد خود را در این امر تغییر دهد، یادآور شد: این مسئله امکان‌پذیر نیست مگر اینکه تغییرات جدی در سیاست‌ها و مدیریت سازمان محیط زیست ایجاد شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران مردم خوزستان را مردمی دانست که سال‌ها زیر موشک‌های صدام بوده و بیشترین سختی‌‌ها در دفاع بر دوش آنها بوده است و گفت: عادلانه نیست پس از جنگ هم دچار این سختی‌‌ها باشند هر چند که باید به غیرت آنها آفرین گفت که در اوج آلودگی هوا برای دفاع از انقلاب به خیابان می‌آیند.

وی در پایان تأکید کرد: نه در دولت گذشته و نه در دولت فعلی شاهد برخورد منسجمی با مسئله ریزگردها نبوده‌ایم، امیدواریم با حکم نافذ مقام معظم رهبری شاهد برخورد جدی‌تر دولت در این زمینه باشیم هر چند امیدی به حل این مشکل از سوی سازمان محیط زیست دیده نمی‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس