کد خبر 388207
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴

رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند بی‌تفاوتی و خونسردی ستاره پرتغالی رئال مادرید نسبت به باخت تحقیر‌آمیز اخیر تیمش در دربی مادرید، به مذاق برخی از هم‌تیمی‌های او خوش نیامده است.

به گزارش مشرق، یکی از داغ‌‌ترین سوژه‌های روز گذشته (یکشنبه) رسانه‌های اسپانیایی برگزاری یک جشن مفصل از سوی کریستیانو رونالدو برای سی‌امین سالروز تولدش درست چند ساعت پس از شکست 4 بر صفر رئال مادرید در خانه اتلتیکومادرید بود.

به گزارش شبکه‌های رادیویی کواترو و کادناسر اسپانیا، تصمیم رونالدو جهت برگزاری این مراسم برای گروهی از بازیکنان رئال مادرید خوشایند نبوده است و به همین دلیل آنها دعوت برترین بازیکن فوتبال جهان را برای شرکت در این مراسم رد کرده‌‌اند.

پس از باخت تاریخی رئال مادرید در ویسنته کالدرون (اولین باختش در خانه اتلتیکومادرید در لالیگا از سال 1999)، رونالدو و تعدادی از بازیکنان رئال مادرید در جشن تولد 30 سالگی او که 150 میهمان داشت، شرکت کردند. در همین حال گفته می‌شود که دیگر بازیکنان رئال مادرید از رونالدو دلیل برگزاری این مراسم را پس از تحقیر شدن در دربی جویا شده‌اند، مراسمی که گفته شده تا ساعت شش بامداد یکشنبه ادامه داشته است.

طبق گزارش کادناسر و کواترو، کیلور ناواس، مارسلو، سامی خدیرا، پپه، فابیو کوئنترائو، لوکا مودریچ و خامس رودریگس جزو میهمانی بوده‌اند که در مراسم برگزار شده در رستوران لافینکای مادرید شرکت داشتند و در اواسط مراسم فرناندو هیرو و پل کلمنت، دو دستیار کارلو آنچلوتی در کادر فنی تیم نیز به آنها ملحق شده‌‌اند.

با اینکه رونالدو تمام هم‌تیمی‌ها و اعضای کادر فنی را به جشن تولد خود دعوت کرده بود، تنها گروهی از آنها پس از دربی و بازگشت به زمین تمرینی والده‌بباس برای برداشتن اتومبیل‌های خود، به سمت محل جشن تولد رونالدو حرکت کردند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس