کد خبر 388087
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: در بازی مقابل پرسپولیس مهم این است که فوتبال تمیز و باکیفیت خودمان را ارائه دهیم و مردم مشهد هم شرافت کاری ما را می‌پسندند.

به گزارش مشرق، علیرضا مرزبان در خصوص دیدار این هفته تیم فوتبال پدیده مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و نباید نتایجی که آنها تا اینجا گرفته‌اند را اینقدر بزرگ کنیم. چرا که پرسپولیسی‌ها هنوز می‌توانند به شرایط خوب برگردند و ما هم برای آنها آرزو می‌کنیم تا شرایطی داشته باشند که بتوانند دل هوادارانشان را شاد کنند.

وی درباره حضور رضا حقیقی، میلاد غریبی، یونس شاکری و خودش که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند و اینکه این سابقه برای آنها ایجاد انگیزه خاصی می‌کند یا نه، افزود: درست است که ما با پرسپولیس بوده‌ایم اما مهم این است که فوتبال شرافتمندانه‌ای را در هر بازی انجام دهیم و برای هر بازی با انگیزه‌ای خاص به زمین می‌رویم.

وی افزود: همه چیز به شرافت کاری خودمان بستگی دارد و بازی با پرسپولیس هم از این مسئله جدا نیست. مهم این است که ما کیفیت فوتبالی خودمان را در این بازی ارائه دهیم و مردم مشهد هم شرافت کاری ما را می‌پسندند و می‌دانند که فوتبال تمیزی ارائه می‌کنیم.

مرزبان در پاسخ به اینکه اگر این بازی و پیروزی پدیده باعث برکناری درخشان شود شما را ناراحت می‌کند، تصریح کرد: من درباره مسائل تیم‌های دیگر صحبت نمی‌کنم. چون از وضعیت داخلی تیم‌ها خبر ندارم اما در ایران هر مربی که به مشکل می‌خورد از سمتش برداشته می‌شود و این دقیقا مثل برگی است که از درختی می‌افتد و قطعا این مسئله نمی‌تواند برای فوتبال ومربیان ایرانی اتفاق مثبتی باشد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در پایان خاطرنشان کرد: من در این مدتی که در مشهد کار می‌کنم و با مردم این شهر در ارتباط هستم دیدم که آنها عشق بزرگی به پدیده دارند و مطمئن باشید روز جمعه استادیوم را پر خواهند کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس