«از مدرسه ای در پاکستان تا خیابان های پاریس، ما شاهد خشونت و تروری بوده ایم که آن را افرادی انجام داده اند که ادعا می کنند برای مذهب، برای مذهبشان، برای اسلام ایستاده اند اما در واقع به آن خیانت می کنند.»

به گزارش سرویس بین الملل مشرق، شبکه آمریکایی "سی ان ان" (CNN) در سرویس عربی خود گزارش داد که رئیس جمهور آمریکا داعش را به تحریف دین و بهره برداری از آن متهم کرد و این گروه را فرقه مرگ نامید.

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا  در مراسمی با حضور رهبران مذهبی،کسانی را که از مذهب به عنوان منطقی برای دست زدن به خشونت در سراسر جهان استفاده می کنند،‌ محکوم کرد.

اوباما به گروه دولت اسلامی در عراق و سوریه اشاره کرد و این گروه و افراد مسئول در حملات ماه گذشته در پاریس و حمله مرگبار به مدرسه ای در پاکستان را "فرقه مرگ" نامید.

اوباما گفت: «ما همچنین شاهد آن هستیم که مذهب تحریف شده و به انحراف کشیده شده است و از آن به عنوان ابزار یا گاهی اسلحه استفاده می شود. از مدرسه ای در پاکستان تا خیابان های پاریس، ما شاهد خشونت و تروری بوده ایم که آن را افرادی انجام داده اند که ادعا می کنند برای مذهب، برای مذهبشان، برای اسلام ایستاده اند اما در واقع به آن خیانت می کنند.

اوباما افزود: «ما گروه دولت اسلامی را می بینیم -این فرقه بی رحم، شرور و مرگ- که به نام مذهب اقدامات بربرمآبانه وصف ناشدنی را انجام می دهد، اقلیت های مذهبی نظیر ایزدی ها را به وحشت می اندازد، زنان را به عنوان یکی از روش های جنگ در معرض تجاوز قرار می دهد و ادعا می کند که منطق مذهب مجوز چنین اقداماتی را می دهد.»

اوباما از پیروان همه مذاهب خواست باورهای این گروه را تحقیر کنند.

رئیس جمهور آمریکا در این مراسم به دالایی لاما رهبر معنوی تبت به شکل ویژه خوشامد گفت.
*جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    0 0
    خودتون پول دادین تجهیزشون کردین، حالا چوبشو بخورین
  • بهرام ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    0 0
    آقای اوباما،این فرقه مرگ ونابودی راچه کسی ایجادکرد؟
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
    0 0
    انشا الله همین گروه آدم کش خون رئیس جمهور امریکا را می ریزند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس