کد خبر 387062
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در مورد جو ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مسئولان سازمان لیگ هشدار داد.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در خصوص شکست تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: ما با توجه به شناختی که از تیم نفت داشتیم می‌دانستیم که این تیم در نیمه اول با بازی احساسی ما را تحت فشار قرار خواهد داد. به همین خاطر در نیمه اول سعی کردیم حریف را در کنترل خود داشته باشیم که در این امر تا حد زیادی موفق عمل کردیم.

وی ادامه داد: هدف‌مان این بود که در نیمه دوم با تحت فشار گذاشتن حریف ضربه نهایی را به آنها وارد کنیم و حتی در این کار هم موفق بودیم اما روی یک غافلگیری و در حالی که بازی به سود ما دنبال می‌شد دروازه‌مان باز شد و در 10 دقیقه پایانی هم با بازی احساسی نتوانستیم موقعیت گلی ایجاد کنیم و در نهایت نتیجه را واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: جو ورزشگاه شهید محمدی بسیار سنگین بود و قبل از مسابقه یک عده از تماشاگران به بازیکنان ما توهین کردند. این تماشاگران چند نارنجک هم کنار زمین پرتاب کردند که صدای آنها را در هیچ جا نشنیده بودم و شاید هم در هیچ جنگی از این نارنجک‌ها استفاده نشده بود!

تارتار تصریح کرد: چنین جوی روی قضاوت داور هم تأثیر منفی گذاشته بود و چند بار خطای بی‌مورد به نفع حریف اعلام کرد. در یک صحنه هم بی‌جهت به روزبه چشمی بازیکن تأثیرگذار ما کارت زرد داد و او را سه کارته کرد.

وی همچنین با اشاره به دلایل فنی باخت تیمش یادآور شد: ما بعد از اینکه در نیم‌فصل اول تعدادی از بازیکنان خوب خود را به دلیل مسائل مختلف از دست دادیم بازیکنان جایگزین نیاز به زمان دارند تا با نفرات دیگر هماهنگ شوند. البته در ساختار دفاعی خوب عمل می‌کنیم و خیلی کم به حریفان موقعیت گل می‌دهیم. در مقابل نفت هم به اندازه کافی موقعیت گلزنی داشتیم اما بازیکنان خط حمله نتوانستند آنطور که باید از فرصت‌های خود استفاده کنند.

سرمربی صبا با تأکید بر اینکه تیمش دیدارهای حساسی مقابل تراکتورسازی و پرسپولیس پیش‌رو دارد، گفت: طبیعتاً هر بازی حساسیت و سختی خود را دارد و برای هر یک از بازی‌هایی که پیش‌رو داریم باید با انگیزه بالا به میدان برویم. در حال حاضر تیم‌های زیادی هستند که شانس قهرمانی و کسب سهمیه دارند و چند تیم هم خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کنند. در این شرایط بازیکنان تیم‌های یادشده انگیزه بالایی دارند اما بازیکنان صبا چون در خطر سقوط قرار ندارند و شانس قهرمانی هم نمی‌توان برای تیم ما قائل شد، طبیعتاً از انگیزه کمتری برخوردارند. ما اول باید به این فکر کنیم که انگیزه بازیکنان‌مان را بالا ببریم و به حد رقبا برسانیم، چرا که در فوتبال امروز دنیا، انگیزه نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

تارتار در در خصوص شرایط میزبانی تیم نفت مسجد سلیمان توضیح داد: مسجد سلیمان مردم خونگرمی دارد که به بهترین شکل تیم شهر خود را حمایت می‌کنند و من اطمینان دارم هر تیمی که به این شهر می‌رود امتیاز از دست خواهد داد اما وضعیت ورزشگاه شهید محمدی برای هر تیمی که به آنجا می‌رود، نگران‌کننده است. متأسفانه بعد از بازی مربی تیم میزبان باید از بین تماشاگران رد شود تا به سالن کنفرانس برود و همین شرایط را بازیکنان برای سوار شدن به اتوبوس دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شما در نظر بگیرید ما بازی را باخته بودیم که تعدای تماشاگرنما با پیروز قربانی درگیر شدند و یک عده هم به جای دستگیری آنها، فراری‌شان دادند حالا اگر برده بودیم معلوم نبود چه اتفاقی رخ می‌داد. من از مسئولان سازمان لیگ درخواست دارم به حال امنیت تیم میهمان در ورزشگاه شهید محمدی شهرمسجدسلیمان فکری کنند، چرا که هر چقدر هم تماشاگران تیم نفت با فرهنگ و خونگرم باشند باید در نظر داشت که تعدادی تماشاگرنما در این ورزشگاه هستند که می‌توانند برای بازیکنان حریف مشکلاتی را ایجاد کنند و این هشداری است که من به سازمان لیگ می‌دهم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس