غنایی ها در حالی موفق شدند با غلبه بر گینه استوایی به فینال جام ملت‌های 2015 آفریقا راه پیدا کنند که هواداران تیم میزبان آشوب به پا کردند.

صعود غنا به فینال در دیداری جنجالی +فیلم و عکس
به گزارش مشرق، در دیدار دوم از مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های 2015 آفریقا شب گذشته (پنجشنبه) تیم‌های ملی فوتبال گینه استوایی میزبان رقابت ها و غنا به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت به برتری 3 بر صفر غنا و صعود این تیم به فینال رقابت‌ها انجامید.

برای غنا که هدایتش را آورام گرنت، سرمربی پیشین چلسی بر عهده دارد در این دیدار جردن آیو (42 - پنالتی)، واکاسو مبارک (45) و آندره آیو (75) گلزنی کردند.

برنامه، نتایج کامل و گلزنان جام ملتهای 2015 آفریقا

در حالی که تنها هشت دقیقه تا انتهای این بازی وقت باقی مانده بود هواداران تیم میزبان یعنی گینه استوایی با ایجاد جنجال و ناآرامی اقدام به پرتاب بطری و اقلام دیگر به سمت تماشاگران غنا و البته بازیکنان و کادرفنی این تیم کردند که جرقه درگیری هواداران دو تیم زده شد و بازی حدود نیم ساعت به تعلیق در آمد.

در نهایت پس از ورود پلیس ضدشورش به زمین و سکوهای ورزشگاه و آرام شدن اوضاع بازی از سرگرفته شد و غنایی‌ها بازی را 3 بر صفر به سود خود به پایان بردند و حریف ساحل عاج در فینال این رقابت‌ها شدند که قرار است یکشنبه 19 بهمن برگزار شود.

فیلم خلاصه و گلهای این دیدار و تصاویری از جنجال هواداران را در زیر ببینید:


دانلود


{$sepehr_album_22985}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ygsuwmau ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
    0 0
    20

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس