کد خبر 386888
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اسناد ارائه شده از سوی سازمان هواپیمایی در خصوص صهیونیستی بودن ایرلاین اوکراینی را قانع کننده ندانست و تاکید کرد: کمیسیون امنیت ملی مجلس شواهدی دال بر این دارد که ایرلاین اوکراینی صهیونیستی است.

به گزارش مشرق، سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خانه ملت درباره سرانجام پرونده ایرلاین صهیونیستی اوکراینی گفت: از سازمان هواپیمایی به صورت حضوری گزارشی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارائه شد و اسنادی ارائه کردند ولی توضیحات قانع کننده نبود ومقرر شد تحقیقات ادامه داشته باشد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هنوز گزارشی جدیدی به کمیسیون نیامده، افزود: هواپیمایی ماهان صهیونیستی بودن این شرکت را اکیدا رد می‌کند و مدعی است شرکتی که با آنها کار می‌کند، صهیونیستی نیست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مدارکی ارائه کرد و شواهدی داشت که ایرلاین اوکراینی صهیونیستی است.

محمدحسن آصفری که از طرف کمیسیون امنیت ملی مجلس مسئول رسیدگی به این پرونده است، نیز به خانه ملت گفت: فعلا منتظر پاسخ استعلام خود از وزارت اطلاعات هستیم.

به گفته وی از هواپیمایی ماهان کسی برای توضیح به کمیسیون امنیت ملی مجلس نیامده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس