کد خبر 386015
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷

دانیال داوری روزهای خوبی را در گراس‌هاپر سوئیس نمی‌گذراند.

به گزارش مشرق، او پس از جدایی از بوندس‌لیگا و رفتن به لیگ سوئیس، تیم ملی ایران را هم از دست داد و حالا هم برای شماره یک شدن در تیم خود، کار سختی پیش رو دارد. داوری در خصوص آخرین شرایط خود و تیمش، گفت‌وگویی به زبان آلمانی با تلویزیون اسپورت لند انجام داده که در ادامه می‌خوانید. 

وضعيت بدني و آمادگي خودت و گراس‌هاپر چگونه است؟ 


شرايط خوبي داريم اما خيلي خسته هستيم زيرا تمرينات سخت و پرفشاري را سپري كرديم. تيم ما الان به هم نزديك شده و بازيكنان، ارتباط نزديكي با يكديگر دارند. فكر مي‌كنم بايد كمي استراحت كنيم و با مربي جديد، براي دور برگشت بازي‌ها خيلي اميدواريم.

سرمربي شما عوض شد. اسكيبه رفت و حالا پيرلوييجي تامي آمده؛ تفاوت اين دو مربي را در چه ديدي؟ 


نمي‌توان به طور كلي گفت اين دو مربي چه تفاوت‌هايي با يكديگر دارند. مربي جديد ما اثر خوبي روي تيم داشته، او با همه بازيكنان آشناست و با تك‌تك ما صحبت مي‌كند. از نظر تاكتيكي و شرايط بدني،‌ تيم ما بهتر شده و اميدواريم در نيم‌فصل دوم بازي‌هاي بهتري انجام دهيم.

وقتي سرمربي يك تيم تغيير مي‌كند، خيلي چيزها عوض مي‌شود. خود تو شانس بازي كردنت را زياد مي‌داني يا كم؟ 


راستش هنوز به اين مسئله فكر نكرده‌ام و نمي‌دانم چقدر شانس دارم. من سعي مي‌كنم در تمرينات بهترين عملكرد را داشته باشم و هر وقت به زمين مي‌روم تمام تمركزم روي موفقيت تيم است. من مثل دو دروازه‌بان ديگر تيم، براي به دست آوردن جايگاه تيمي بهتر در جدول تلاش مي‌كنم.

پيرلوييجي تامي، سرمربي جديد شما گفته روحيه تيمي گراس‌هاپر خيلي خوب است. اين مربي چه كاري انجام داده كه همه بازيكنان رابطه خوبي با يكديگر دارند؟ 


ما در اردوي خود روزي 2 بار تمرين مي‌كرديم، سرمربي هم با همه بازيكنان به صورت تيمي و فردي صحبت مي‌كند. ما غير از تمرين و مسابقه، در اوقات فراغت هم با يكديگر بيرون مي‌رفتيم و قدم مي‌زديم. فكر مي‌كنم اين‌گونه كارها در نزديك كردن بازيكنان به يكديگر خيلي مؤثر باشد.

تيم شما در يك ديدار دوستانه، 3 بر صفر فورتونا دوسلدورف را شكست داد اما در ديدار با اينگو اشتايد، 6 بر صفر باختيد. شايد در بازي‌هاي دوستانه، نتيجه اهميت بالايي نداشته باشد اما اين شكست سنگين، روحيه شما را پايين نمي‌آورد؟ 

طبيعي است كه ما دوست داشته باشيم همه بازي‌هاي‌مان را ببريم، حتي بازي‌هاي دوستانه اما از طرف ديگر نبايد به نتايج بازي‌هاي تداركاتي اهميت داد. ما در بازي‌اي كه باختيم، به خاطر تمرينات سنگين و پرفشار واقعاً‌ خسته بوديم. شرايط بدني ما‌ مطلوب نبود اما در مجموع همان‌طور كه به برد 3 بر صفر نبايد خيلي بها داد، باخت 6 بر صفر را هم نبايد بيش از حد مهم دانست.

شما از آفتاب اسپانيا، به برف سوئيس بازگشته‌ايد. دوست داشتيد در اسپانيا مي‌مانديد يا اينكه از بازگشت به خانه خوشحال هستيد؟

 
طبيعي است كه حضور در اسپانيا و برپايي اردوي تداركاتي براي ما خيلي خوب بود. در اسپانيا به ما خوش گذشت اما از اينكه به خانه آمده‌ايم هم خوشحاليم.

اولين كار تو پس از بازگشت به خانه چيست؟ مي‌خواهي آدم برفي درست كني؟ 


اولين كارم اين است كه پسر كوچكم را ببينم زيرا چند روز از او دور بوده‌ام و اگر شد با او يك آدم برفي درست مي‌كنم. (باخنده).

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس