رئیس کمیته‌ هسته‌ای مجلس از افزایش امضاهای طرح الزام دولت به حفظ حقوق هسته‌ای کشورمان به بیش از ۲۲۰ امضا خبر داد.

به گزارش مشرق، ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته هسته‌ای پارلمان، از افزایش امضاهای طرح الزام دولت به حفظ دستاوردها و حقوق هسته‌ای ملت ایران به بیش از 220 امضاء خبر داد.

وی امضای نمایندگان بر این طرح را بی‌سابقه توصیف کرد و گفت: طی روزهای آینده امضاهای این طرح افزایش پیدا کرده و در نهایت آن را با قید فوریت به هیأت رئیسه مجلس تحویل خواهیم داد.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس افزود: بر اساس این طرح در صورت تشدید تحریم‌ها توسط آمریکا توافق‌نامه ژنو لغو و جمهوری اسلامی ایران کلیه فعالیت‌های هسته‌ای خود را از سر می‌گیرد.

کارخانه‌ای همچنین تصریح کرد: بر اساس این طرح لغو تمامی تحریم‌ها به صورت یکجا شرط جمهوری اسلامی ایران برای اجرای توافقنامه جامع هسته‌ای است.

وی همچنین بر لزوم به رسمیت شناختن حقوق مسلم هسته‌ای کشورمان از سوی غربی‌ها تاکید کرد و گفت که درصورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات، آمریکا مسئول شکست خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن توکلی ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    شصت سال است که از 28 مرداد 32 تا امروز در هر موردى که با آمریکایى‌ها مسئولین این کشور اعتماد کردند، ضربه خوردند .... با شیطان نمیتوان صلح کرد
  • حمید ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    بنده دانشجوی فوق لیسانس مهندسی هسته ای هستم.انرژی هسته ای حق مسلم تمامی کشورهاست البته مصارف صلح آمیزش. ایران هم از این قاعده مستثنی نیست.انرژی هسته ای در چند سال آینده میشود منبع اول تولید انرژی در جهان
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    به نظر من انرژی هسته ای(غنی سازی صنعتی)سلاح اینده است همونطورکع الان عربستان وامریکا باقدرت نفتشون دارن مقاصدشون رو پیش میبرن دراینده این کشورهای دارای قدرت غنی سازی درمقیاس بالوقابلیت صدوراون هستند که حرف اول واخرو خواهند زدما نباید تو این قضیه کوتاه بیام به نظرمن مشکلات مابه خاطر انرژی هسته ای واین چیزها نیست بلکه نشکل از بی لیاقتی بعضی مسولین وسودجویی عده ای تواین شرایط هست مثلا من شدیدا با جنگ با اسرائیل موافقم ولی اعتقاد دارم نباید علنی باشه ما باید تا می تونیم به اسراذیل ضربه بزنیم ولی تو رسانه ها خودمون رو به ندونستن بزنیم درست برعکس کاری که برخی مسولین ماکردن (البته منظوذم مسولین دولتی نه سپاه)که هی حرف مبارزه بااسرائیل میزدن ومی زنن ولی تو عمل هیچ جی مثلا زمان رئیس جمهور قبل دولت علیه اسرائیل چیکار کرد جز حرف زدن؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس