کد خبر 385391
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی انتشار برخی گزارش های غیرواقعی از سوی رسانه های وابسته به بیگانگان در خصوص موضوعات مطروحه در جلسات این شورا را بی پایه و غیرواقعی خواند.

واکنش شورای عالی امنیت ملی به یک شایعهبه گزارش مشرق، کیوان خسروی با تاکید بر محرمانه بودن دستور جلسات شورای عالی امنیت ملی افزود: تنها مرجع منتشر کننده مصوبات و تصمیمات شورای عالی امنیت ملی دبیرخانه شورا است که بر اساس ضرورت در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی با اشاره به ضرورت عدم تاثیرپذیری رسانه های داخلی از برخی فضاسازی های هدفمند از سوی مراکز خبری مشکوک گفت: انتشار اخبار مجعول و بی اساس از این دست صرفا با هدف ایجاد التهاب و اختلاف در فضای سیاسی جامعه و انحراف افکار عمومی نسبت به اولویت های اصلی کشور انجام می شود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علیرضا اهواز ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 0
    شورای عالی امنیت ملی اگر جلوی وایبر اسراییلی و واتساپ آمریکایی رو گرفته بود این برنامه ها براش پیش نمیومد ! یه روز بیانیه از طرف وزارت اطلاعات جعل میکنن یه روز از طرف شورا یه روز از طرف رییس جمهور پیام تلفنی میدن به این و اون و ... بابا باز کنید چشمای لعنتی رو ببینید دشمن چطوری داره از این ابزار استفاده میکنه ! ببینید این روزای خوش و آرامشه،روزای فتنه بشه چه استفاده ای بکنن خدا میدونه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس