کد خبر 385064
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷

' لاله افتخاری' نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که این مجلس در تمام زمینه ها از حزب الله لبنان حمایت می کند.

به گزارش مشرق،  لاله افتخاری عصر جمعه در حاشیه برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای قنیطره در تالار وزارت کشور به پاسخ حزب الله لبنان به اقدام تجاوزکارانه اخیر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و اظهار داشت: پاسخی که حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی داد همان وعده الهی بود مبنی بر اینکه ستمکاران باید پاسخ ستم خود را ببینند.

28 دی ماه در تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی به کاروان حزب الله در شهرک مرزی قنیطره در بلندی های جولان در سوریه 6 رزمنده حزب الله از جمله جهاد مغنیه فرزند عماد مغنیه فرمانده شهید حزب الله و محمد عیسی فرمانده میدانی نیروهای این گروه و همچنین سردار محمد علی الله دادی یکی از فرماندهان سپاه پاسداران شهید شدند.

مجموعه شهدای القنیطره از نیروهای مقاومت اسلامی چهارشنبه گذشته نیز در واکنش به این اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به خودرو نظامی صهیونیست ها در مزارع اشغالی شبعا حمله کرد. این خودرو حامل تعدادی از افسران و سربازان رژیم صهیونیستی بود.

این عملیات منجر به نابودی برخی از تجهیزات دشمن صهیونیستی و مرگ تعدادی از نیروهای نظامی آنان شد.

بر اساس گزارش های منتشر شده در جریان حمله خمپاره ای حزب الله به خودرو نظامی صهیونیست ها دستکم چهار نفر کشته و 6 نفر دیگر مجروح شدند. برخی شبکه ها از کشته شدن 16 نظامی صهیونیست در این حمله خبر داده اند.



*** مجلس در جریان پاسخ سریع حزب الله بود

به گفته این نماینده مردم تهران مجلس شورای اسلامی ایران به طور کامل در جریان پاسخ سریع حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی قرار داشت.

لاله افتخاری با قاطعیت گفت: مجلس در جریان تمام این اقدامات قرار دارد و در این راستا بودجه اختصاص داده و رایزنی می کند.

وی در این زمینه توضیح داد: به عنوان مثال زمانی که سوریه سخت ترین شرایط را داشت بنده ، رییس مجلس و رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به سوریه و لبنان تردد می کردیم و سفر به این مناطق را در دستور کار داشتیم.

از زمان آغاز ناآرامی ها در سوریه در اسفند سال 1389 تاکنون هیات های مختلفی از مجلس شورای اسلامی با سفر به سوریه با مقام های این کشور از جمله رییس مجلس و دیگر نمایندگان سوریه دیدار و گفت و گو کرده اند.



*** حمایت مجلس از حزب الله

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: برنامه های مجلس برای آینده همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند حمایت همه جانبه از حرکت گروه های مقاومت از جمله حزب الله لبنان و مقابله با رژیم صهیونیستی است.

افتخاری در پاسخ به این سوال که 'آیا مجلس در حمایت های خود به بحث بودجه ای نیز توجهی می کند؟' گفت: حمایت ما از حزب الله لبنان همه جانبه و در همه زمینه ها است.

وی در ادامه گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی ایرنا به تشکیل فراکسیون دفاع مقدس در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از تشکیل این فراکسیون حمایت از تمام کسانی است که فرهنگ مقاومت را ترویج می دهند.

صحبت های لاله افتخاری در حالی مطرح می شود که مجلس شورای اسلامی در حال بررسی لایحه بودجه سال 94 کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس