کد خبر 384974
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷

رئیس شورای مرکزی موقت حزب ندای ایرانیان گفت: تمام پلهای پشت سرما خراب شده و یک راه بیشتر در مقابل ما قرار ندارد و آن حمایت از دولت تدبیر و امید است.

 به گزارش مشرق, سید محمد صادق خرازی روز جمعه در مشهد در دیدار با تعدادی از اعضای سابق ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در خراسان رضوی افزود: کشور ما قانون اساسی، رهبری و چارچوب دارد و می توان در همین چارچوبها گامهای عملی برداشت و کار و تلاش جدی کرد و به آرمانها و آرزوهای تاریخی دست یافت.

وی تاکید کرد: اصلاح طلبان با قانون اساسی و ولایت فقیه فاصله ندارند آنها پرچمداران دفاع مقدس بودند.

او گفت: ندا برای کسب قدرت امثال من به وجود نیامده است والله چنین هدفی نداشتیم واگر نه نسبتمان با قدرت خیلی نزدیکتر بوده است که بتوانیم به راحتی منصب و قدرت بگیریم.

وی افزود: معتقدیم حرمت احزاب اصلاح طلب باید نگاه داشته شود و ندا دست دوستی و تفاهم به سمت همه آنها دراز می کند و معتقد است که از کوچکترین اختلاف بین دو حزب اصلاح طلب دیگران بهره برداری می کنند و دودش به چشم خودمان می رود.

او تاکید کرد: تا جایی که می شود باید برای وحدت و همدلی دست دوستی و برادری به یکدیگر دهیم و نگذاریم اختلاف موجود میان نیروهای اعتدالی و اصللاح طلب، جلوه بیرونی داشته باشد.

وی گفت:شکست اصلاح طلبان در سال 1384 نتیجه شکسته شدن همبستگی نخبگان کشور بود و مخالفان نیز سعی می کنند در این صف مرصوص و متحد، دودستگی و نفاق ایجاد کنند لذا در انتخابات باید ایثار و مجاهدت و از خودگذشتگی کرد.

او با اشاره به روی کار آمدن دولت نهم و دهم تصریح کرد: در آن برهه اتفاقاتی در کشور افتاد که مردم به سمت رابین هود رفتند و هشت سال دولتهای نهم و دهم واکنش مردم به ما بود.

رئیس شورای مرکزی موقت حزب ندای ایرانیان افزود:در انتخابات آینده مجلس نیز باید مهمترین شاخصه دولت، توجه به امیدواری مردم باشد.

خرازی گفت: اگر مردم ببینند که این دولت به آنها توجهی ندارد معلوم نیست که انتخاب دوباره شان باز همین دولت باشد و این واقعیت جامعه ماست.

وی با بیان اینکه دولت روحانی مظلوم است افزود:این دولت با انبانی از مشکلات ملی داخلی و خارجی رو به روست و در دنیایی که اختلاف شعارها و برنامه های دولتها بر سر درصد رشد و توسعه ملی است دولت روحانی با سازمان ملل و شورای امنیت و گرگهای جهانی درگیر است که میراث دولت قبلی اوست.

او تاکید کرد: تمام پلهای پشت سرما خراب شده و یک راه بیشتر در مقابل ما قرار ندارد و آن حمایت از دولت تدبیر و امید است.

وی با تاکید بر اعتقاد حزب ندای ایرانیان به حقوق انسان ها گفت:امام ما علی علیه السلام است که به هنگام شهادت تنها یک نفر در حکومتش زندانی بود و آن فرد، ابن ملجم، ضارب رهبر و شخص اول مملکت بود و امام بر خوشرفتاری با وی در زندان تاکید داشت.

او افزود: منطق ما این گونه رفتار در حکومت داری است لذا نه کینه و عقده ای داریم و نه می خواهیم حق زندگی را از کسی سلب کنیم و معتقدیم باید به مخالف امکان مجدد زندگی داد و اگر کسی به دلیل شخصی به زندان رفت، با پایان محکومیت و دوره زندانش، پاکیزه و مطهر است و حق نداریم اجازه زندگی و پیشرفت را از او سلب کنیم.

رئیس شورای مرکزی موقت حزب ندای ایرانیان همچنین با مقایسه جوان ایرانی و غیر ایرانی تصریح کرد: جوان ایرانی ، کاملا شاخص و نخبه و دارای قدرت تحلیل و فکر است و هیچ جای دنیا جوانی مانند جوان ایرانی وجود ندارد.

خرازی جوانگرایی را فراتر از فراهم کردن فرصت کار برای جوانان دانست و تصریح کرد: اشتغال و کار جوان حق اوست، اما جوانگرایی به معنای آن است که اختیارات و مسوولیت به جوانان واگذار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مردمگرایی و جوان گرایی نباید به شعار و قلم محدود شود گفت: تجلی عینی جوانگرایی و مردمگرایی باید ظهور و بروز داشته باشد و مردم آن را به شکل عینی حس و لمس کنند.

او با بیان اینکه در عمیقترین لایه های فکر ایرانی نقش جوان مشهود است افزود: دفاع مقدس هشت ساله ایرانیان را همین محسن رضایی ها و باکری ها و باقری ها که سنشان کمتر از 30 سال بود اداره کردند و ستون امنیت ملی کشور را استوار نگاه داشتند و ستون فقرات دشمن را شکستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • میثم ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    0 0
    نامه شما به آمریکا در رابطه با اینکه ما حاضریم از حزب الله و حماس دست برداریم برای این بود که پل خراب شده را! باز سازی کنید و یا وادادگی و ترس از حمله آمریکا به ایران بود . بنظر می رسد یادتان رفته که هر چه کوتاه آمدید فشار دشمن بیشتر شد .
  • فرشاد ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    0 0
    آقای خرازی یک جوری حرف میزنی انگار در دولتهای هاشمی و خاتمی که مملکت دست شماها بود گل و بلبل بود مگر شماها کم خوردید و چاپدید مگر مشکلات کارگری با سرمایه داران از زمان هاشمی شروع نشد با حمایت هاشمی از سرمایه داران و در دولت خاتمی هم همینطور پس چرا همه بدبختیها را گردن احمدی نژاد می اندازی مطمئنا تو و دنباله روهات هم برای خوردن و چاپیدن می آیید تاریخ انقلاب نشان داده اصلاح طلبان از اصولگراها برای قدرت و ثروت خیلی حرصرتر هستند وهم وطن فروش نمونه اش وزیر ارشاد خاتمی و................ که همه الان نوکران حلقه بگوش دشمنان ممکلت هستند
  • ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    0 0
    اصلاح طلبان با انقلاب سر اسزگاری ندارند و فقط منافع حزبی خود را در نظر می گیرند و مطمئن باش که این آخرین پل هم خراب خواهد شد زیرا شما فقط از منافع خود دم می زنید
  • ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    0 0
    درود بر علی بن اب طالب که این قدر عظمت داشت که نه تنها دوست بلکه دشمن ازش تعریف کرد
  • صادق ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    0 0
    متاسفم
  • ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    0 0
    بعد از این دولت دیگر اصلاح طلبی در زباله دان تاریخ پیدا می شود.
  • ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    تجربه نشان داده خراب کردن پلهای پشت سر هزینه گزافی ایجاد میکند.
  • ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    تجربه نشان داده خراب کردن پلهای پشت سر هزینه گزافی ایجاد میکند.
  • ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    تجربه نشان داده خراب کردن پلهای پشت سر هزینه گزافی ایجاد میکند.
  • ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    تجربه نشان داده خراب کردن پلهای پشت سر هزینه گزافی ایجاد میکند.
  • ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    تجربه نشان داده خراب کردن پلهای پشت سر هزینه گزافی ایجاد میکند.
  • علیرضا اهواز ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    برو بابا !
  • علیرضا کاویان ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
    0 0
    درود بر دولت تدبیر و امید خداوندا تو چنان کن که آخر کار تو راضی و خشنود شوی ما رستگار .آمنین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس