کد خبر 384131
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶

یکی از کارکنان سابق شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا صبح روز دوشنبه مقابل ساختمان این خبرگزاری در منهتن نیویورک با شلیک یک گلوله به زندگی خود خاتمه داد و طی یادداشتی مسئولین این شبکه را مسئول ویرانی زندگی و مرگ خود معرفی کرد.

به گزارش مشرق،مقامات پلیس نیویورک اطلاع دادند مردی 41 ساله به نام 'فیلیب په ره آ' از اهالی تکزاس که مدتی با این شبکه خبری همکاری می کرده حدود ساعت 9 بامداد صبح روز دوشنبه به وقت محلی مقابل ساختمان این خبرگزاری خودکشی کرده است.

به گفته مقامات پلیس وی قبل از اقدام به خودکشی به پخش اعلامیه هایی که در آنها مسئولین این شبکه خبری را مسئول ویران شدن زندگی خود معرفی کرده اقدام کرده است.

جک ابرنتی مدیرکل شبکه خبری فاکس با صدور اطلاعیه ای ضمن تایید این خبر گفته است که وی مدت ده ماه با این شبکه خبری درشهر آستین تکزاس همکاری داشته و درماه ژوئن سال گذشته به خدمت وی خاتمه داده شده بود.

مسئولین اداره پلیس شهر نیویورک به خبرنگاران گفته اند از وی یک یادداشت خودکشی به جای مانده که درآن مسئولین و گردانندگان این شبکه خبری را موجب نابودی زندگی خود و خانواده اش دانسته است.

به گفته همین مسئولین وی ازطریق شبکه یوتیوب نیز شکایات خود را با مردم آمریکا در میان گذاشته و گفته است که مسئولین شبکه فاکس نیوز او را وادار به خاتمه دادن به زندگی خود کرده اند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس