معاون دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه اسرائیل ضعیف‌تر از آن است که قواعد جدیدی را در رویارویی تحمیل کند، تاکید کرد که منطقه با طرح واحد آمریکایی، اسرائیلی و تکفیری روبروست.

به گزارش مشرق، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان قبل از ظهر امروز طی سخنانی در مراسم هفتمین روز شهادت «جهاد عماد مغنیه» تاکید کرد که تجاوز به قنیطره به دنبال هدف قرار دادن حزب الله بوده ولی اسرائیل ضعیف‌تر از آن است که قواعد جدیدی را ایجاد کند.

وی با بیان اینکه «طبق اطلاعات ما تجاوز به قنیطره تجاوزی مستقیم بود که به دنبال هدف قرار دادن حزب الله بود»، تاکید کرد که تکفیری‌ها بخشی از مقابله حزب‌الله با طرح اسرائیل در منطقه بوده و بحران سوریه دروازه احیای طرح خاورمیانه جدید بود که مقاومت آن را ساقط کرد.

شیخ قاسم بر عزم مقاومت اسلامی برای ادامه دادن روند رویارویی با طرح‌های صهیونیستی و تکفیری تاکید کرد و افزود: جهادمان را ادامه خواهیم داد و در هر جایی که لازم است حضور خواهیم داشت و هیچ عاملی نمی‌تواند در مقابل ما ایستادگی کند.
وی با بیان اینکه امکان ندارد اسرائیل پیروز شود، مقاومت اسلامی را پیروز نهایی توصیف کرد و تاکید کرد که تجاوز اسرائیل به قنیطره چندین نتیجه داشت.

شیخ قاسم با اشاره به حمایت مردمی گسترده در داخل و خارج لبنان، یادآور شد که همگان عظمت این فداکاری را دیدند. همه دیدند که حزب‌الله در سخت‌ترین زمان و مکان در مقابل اسرائیل می‌ایستد.

وی با بیان اینکه تجاوز اسرائیل به قنیطره نشان داد که اداره تجاوز، با مدیریت اسرائیل است، تصریح کرد که اسرائیلی‌ها تلاش می‌کنند بازی را در کنترل خود داشته باشند تا تکفیری‌ها در مقابل سوریه بایستند.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه حمله به قنیطره میزان هماهنگی میان تکفیری‌ها وصهیونیست‌ها را نشان داد، یادآور شد که در اینجا می‌توانیم اعلام کنیم که مقاومت در مقابل یک طرح واحد آمریکایی، اسرائیلی تکفیری حضور دارد... و این تجاوز وضعیت ناگوار دشمن صهیونیستی را نشان داد. اسرائیل در تنگنا باقی خواهد ماند.

وی افزود: ما در حزب الله توافق کردیک که «سید حسن نصرالله» (دبیر کل حزب الله) موضع رسمی این حزب در قبال حمله به قنیطره را اعلام کند. امر طی چند روز آینده صورت خواهد گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس